کد خبر: ۷۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - 07 June 2016
در مراسم تبادل اين تفاهم‌نامه و افتتاح پرديس نوين که با حضور ابتکار معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست و سيف رئيس کل بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد به پاس فعاليت‌هاي ارزنده بانک اقتصادنوين در حوزه محيط زيست، تنديس "بانک دوستدار محيط زيست" به حسن معتمدي، مديرعامل اين بانک اهدا گرديد.
با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس کل بانک مرکزي تنديس بانک دوستدار محيط زيست به مديرعامل بانک اقتصادنوين اهدا شدهمزمان با امضاي تفاهم‌نامه ميان سازمان حفاظت محيط زيست و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و افتتاح پرديس نوين، از بانک اقتصادنوين به عنوان "بانک دوستدار محيط زيست" تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در مراسم تبادل اين تفاهم‌نامه و افتتاح پرديس نوين که با حضور ابتکار معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست و سيف رئيس کل بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد به پاس فعاليت‌هاي ارزنده بانک اقتصادنوين در حوزه محيط زيست، تنديس "بانک دوستدار محيط زيست" به حسن معتمدي، مديرعامل اين بانک اهدا گرديد.

معصومه ابتکار در اين مراسم با تاکيد بر نگاه ويژه رئيس دولت يازدهم به موضوع محيط زيست گفت: اين توجه در حالي است که دولت با اولويت‌هاي بسياري در حوزه اقتصاد، اشتغال و بين‌الملل مواجه است. 

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور ضمن يادآوري نگاهي که در گذشته به موضوع محيط زيست در طرح‌هاي اقتصادي، صنعتي و توسعه‌اي وجود داشت گفت: نگاه غلط گذشته به موضوع محيط زيست و تاکيد بر ضرورت رشد اقتصادي و صنعتي به هر قيمتي که منجر به آسيب‌هاي فراوان به سلامت انسان و محيط زيست مي‌شد، اکنون تغيير کرده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: