کد خبر: ۷۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - 06 June 2016
عضو هیأت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: لایحه برنامه ششم توسعه لازم است بر اساس منویات رهبری که روز گذشته در جمع نمایندگان مطرح شد مورد بازنگری و مرور مجدد قرار گیرد.
محمد علی وکیلی با اشاره به دیدار روز یکشنبه نمایندگان با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: بار دیگر رهبری مسأله اقتصادی را از اولویت‌های اصلی کشور دانستند و در این باره اظهار کردند بیکاری و به خصوص بیکاری جوانان مسأله بسیار نگران کننده و خجالت‌آور است که حاکمیت نسبت به آن مسئول است.

وی افزود: عمل انقلابی یکی دیگر از دغدغه‌های ایشان بود یعنی قانونگذاری، نظارت و عمل به وظایف نمایندگی به صورت انقلابی انجام شود. هم‌چنین تاکید بر راس امور بودن مجلس نیز بار دیگر از زبان رهبری شنیده شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صحبت‌های رهبری چارچوب حرکتی مجلس دهم را مشخص کرد و دغدغه های ایشان به خصوص دغدغه‌های اقتصادی باید حتما در مجلس مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: برنامه ششم به عنوان یکی از مهمترین قوانینی که در دست مجلس دهم است، لازم است مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و دغدغه‌های رهبری مورد بازنگری و بازتعریف و بازطراحی قرار بگیرد و حتما کمیسیون‌های مجلس و هم‌چنین نمایندگان در جلسات علنی در پیشنهادها و الحاقات به لایحه باید این دغدغه‌ها را مورد توجه قرار دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: