همایش دو روزه سراسری معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور سیدولیاله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره، مسئولان ادارات کل مدیریت عملیات بانکی، امنیت و توسعه سیستمها و آمار و اطلاعات بانکی و همچنین روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ادارات امور شعب در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزار شد.
در این مراسم فاطمی اردکانی با ارائه گزارشی از وضعیت بانک در سالهای گذشته گفت: برای ارتقای جایگاه بانک در جامعه نیازمند به روزآوری فناوری و حرکت به سمت فناوری مدرن هستیم که حرکت در این راستا موفقیت آمیز شروع شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تراکنشهای حضوری در شعب هنوز زیاد است که باید با افزایش انگیزه و ارایه آگاهی لازم به مشتریان، زمینهساز تشویق آنها به سمت استفاده بیشتر از تراکنشهای الکترونیک شویم.
فاطمی اردکانی افزود: باید با شناخت و ارائه نیازهای ویژه مشتریان و ایجاد ابزارهای تشویق برای استفاده از خدمات الکترونیک،زمینه خلوت شدن شعب و پیشرفت بانک در ارتباط قوی با مشتری و نیل به جایگاه والا و حقیقی خود با مشتریان تلاش کنیم و در واقع با افزایش مشتریان وفادار و علاقه مند به بانک، میتوان گفت در کارمان موفق بودهایم.
وی ادامه داد: باید فرایندهای بانک را متناسب با نیازهای روز بازار به روز کنیم تا بتوانیم در بازار رقابت ،حضوری فعال داشته باشیم.اگر نگاه و دانش کارمندان و همکاران ما در شعب متناسب با علم روز پیش برود قطعاً در جذب مشتریان موفق خواهیم بود و میتوانیم سهم مطلوب بازار را کسب کنیم.
در ادامه همایش دکتر هماپور استاد دانشگاه ابراز داشت: خوشبختانه امروز در بانک ملی ایران تلاش و اراده بر این است که به سمت بانکداری الکترونیک و در واقع کسب و کار مدرن پیش برود و حرکتهای مثبت زیادی نیز در این زمینه صورت گرفته است.
وی گفت: بانک ملی ایران اگر بخواهد فاصله خود را با رقبا زیاد کند باید دائم به فکر تولید محصولات جدید، مدرن و منحصر به فرد باشد و ارتباط خود را با مشتریان محکم و عمیق کند.
ارائه گزارش عملکرد ادارات کل مدیریت عملیات بانکی، امنیت و توسعه سیستمها و آمار و اطلاعات بانکی توسط مسئولان این ادارات و بیان دیدگاهها و نظرات نمایندگان دوایر فناوری اطلاعات ادارات امور شعب از دیگر بخشهای این همایش بود.