کد خبر: ۷۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - 30 May 2016
چهارمين نشت كميته امر به معروف و نهي از منكر نظام بانكي كشور به ميزباني بانك سرمايه برگزار شد.
چهارمين نشت كميته امر به معروف و نهي از منكر نظام بانكي كشور به ميزباني بانك سرمايه برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، چهارمين نشست كميته امر به معروف و نهي از منكر نظام بانكي كشور با حضور سيدمهدي هاشميان، معاون ستاد امر به معروف و نهي از منكر، عليرضا حيدرآبادي پور، مديرعامل بانك سرمايه، محمدرضامروي، مديركل دستگاه هاي اختصاصي و زيربنايي ستاد، ابراهيم كاظم پور اقدم، رئيس اداره روابط عمومي و تبليغات بانك تجارت و دبير كميته امر به معروف و نهي از منكر نظام بانكي كشور و جمعي از مديران روابط عمومي بانك ها در ساختمان مركزي بانك سرمايه برگزار شد.
 
در اين نشست هاشميان با اشاره به آيه اي از قرآن كه شاخص برتري امت ها را امر به معروف و نهي از منكر مي داند اظهار داشت: ما نبايد شاخص مهمي همچون امر به معروف و نهي از منكر را در يكي دو مصداق خلاصه كنيم و نسبت به ساير جنبه ها بي اعتنا باشيم بلكه بايد با فرهنگ سازي كليه جوانب اين فرضيه الهي را دنبال كرده و به مرحله اجرا در آوريم.
 
در ادامه نشست كاظم پور اقدم نيز روند كار كميته را تشريح و از اعضا درخواست نمود تا اولويت هاي خود را در حوزه امر به معروف و نهي از منكر اعلام كرده تا در جلسات آينده كميته محورهاي تبليغاتي مشخص و به مرحله عملياتي برسد.
 
 در بخش ديگري از نشست دكتر حيدرآبادي پور نيز با اشاره به اهميت روابط عمومي ها در پيشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: روابط عمومي ها به دليل ماهيت كارشان بهترين نماينده سازمان ها در شوراي امر به معروف و نهي از منكر و حلقه واسط ميان مديران و ستاد هستند و اميدوارم با همكاري همه دوستان به اهداف تعريف شده، دست يابيم.
 
ابوالفضل اقبالي، مديركل روابط عمومي و امور بين الملل ستاد امر به معروف و نهي از منكر نيز طي سخناني بر اهميت فريضه امر به معروف و نهي از منكر و مديريت محتواي واحد به منظور تاثيرگذاري بيشتر در ميان مردم تاكيد نمود.
 
شايان ذكر است سلسله نشست هاي كميته امر به معروف و نهي از منكر نظام بانكي كشور هر ماه به ميزباني يكي از بانك هاي عضو تشكيل شده و در اين جلسه كه به ميزباني بانك سرمايه برگزار گرديد به پيشنهاد دكتر محمدعلي هادي، عضو هيات مديره اين بانك جلسه آينده اين كميته به ميزباني موسسه خيريه عترت ابوتراب به مديريت ايشان يرگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: