کد خبر: ۷۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - 21 May 2016
در چهارمین روز از برپایی نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث ، کارگاه آموزشی معرفی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود با حضور مدیرعامل بانک حکمت ، مدیرعامل شرکت ویراآزما ، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ، فعالان صنعت سلامت و خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد .
در چهارمین روز از برپایی نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث ، کارگاه آموزشی معرفی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود با حضور مدیرعامل بانک حکمت ، مدیرعامل شرکت ویراآزما ، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ، فعالان صنعت سلامت و خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ، در ابتدای این مراسم گزارشی از نحوه شکل گیری شبکه اجتماعی دیدی بود و چگونگی فرآیند ارائه خدمات در این شبکه به رهبران کسب و کار در ایران به حضار ارائه شد . سپس دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ، هدف از طراحی دیدی بود را حرکت اقتصاد امروز جهان از اقتصاد مبتنی بر صنعت به اقتصاد مبتنی بر شبکه عنوان کرد .

ایشان در ادامه تاکید کرد : با راه اندازی این شبکه ، عدالت در توزیع کالا و خدمات به عموم مردم جامعه برقرار خواهد شد و از این پس کالا بر اساس نیاز مردم تولید می شود و از هدر رفتن سرمایه های کشور نسبت به تولید کالای مازاد نیاز جامعه جلوگیری خواهد شد .

در پایان دکتر سلمانزاده رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث این اقدام بانک حکمت را در حمایت از صنعت سلامت کشور و همچنین راه اندازی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود شایسته تقدیر دانست .

در پایان این کارگاه آموزشی نیز جلسه پرسش و پاسخ میان حضار و مدیرعامل بانک حکمت برگزار شد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: