کد خبر: ۷۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 18 May 2016
با برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين صورت هاي مالي اين شرکت براي سال مالي منتهي به 29 اسفند 1394 به تصويب رسيد.
با برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين صورت هاي مالي اين شرکت براي سال مالي منتهي به 29 اسفند 1394 به تصويب رسيد.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، ابراهيم جليليان مديرعامل شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين در مجمع عمومي عادي سالانه اين شرکت در گزارشي در خصوص آخرين وضعيت اين شرکت گفت: شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين با بهره‌گيري از خدمات بيش از 200 نفر از کارشناسان خبره، با تجربه و خوش‌نام رسمي دادگستري، قوه قضاييه، سازمان‌هاي نظام مهندسي و همچنين کارشناسان با سابقه و با تجربه بانکي کشور ضمن ارائه مشاوره مورد نياز به متقاضيان اخذ تسهيلات از بانک‌ها و موسسات اعتباري کشور نسبت به جمع‌آوري اطلاعات مشتريان و برآورد اعتبار مورد نياز اقدام مي‌کند.

وي بانک اقتصادنوين را در حوزه اعتبارسنجي پيشتاز توصيف کرد و گفت: شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين از سال 1385 توسط اين بانک تاسيس شد و امروز شاهديم که موضوع اعتبارسنجي در بانک اقتصادنوين نهادينه شده و ساير بانک‌ها نيز شروع به تاسيس واحدهاي مشابه مي نمايند اين شرکت در حوزه ارزيابي املاک کارشناسان شرکت تاکنون بيش از 55 هزار و 400 مورد ارزيابي ملک و مستغلات انجام داده‌ اند ضمن اينکه در اين مدت همچنين بيش از 26 هزار و 800 مورد اعتبارسنجي و رتبه‌بندي مشتريان نيز انجام شده است.

جليليان در ادامه به اهميت تسريع در ارزيابي وثايق بانک اشاره کرد و افزود: به همين منظور کارشناسان شرکت در سرپرستي‌هاي بانک مناطق مستقر شده‌اند.

در ادامه مجمع عمومي سالانه شرکت خدمات مالي و اعتباري راه اقتصادنوين ضمن تقدير و تشکر مجدد از زحمات هيئت مديره، مديرعامل و کليه کارکنان شرکت، صورت‌هاي مالي بررسي و به تصويب سهامداران رسيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: