کد خبر: ۷۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 17 May 2016
دیگر باید چه بلاهایی بر سر مدارس بیاید که باورکنیم اوضاع وخیم است؟ اگر بگویند می‌خواهند درحیاط مدارس مغازه بسازند تا خودشان خرجشان را دربیاورند، تائید می‌کنید که اوضاع واقعا بحرانی است؟
روزنامه جام جم در شماره سه شنبه 28 اردیبهشت در توضیح تیتر یک در گزارشی درباره طرح جدید آموزش و پرورش برای درآمدسازی مدارس، آورد: دیگر باید چه بلاهایی بر سر مدارس بیاید که باورکنیم اوضاع وخیم است؟ اگر بگویند می‌خواهند درحیاط مدارس مغازه بسازند تا خودشان خرجشان را دربیاورند، تائید می‌کنید که اوضاع واقعا بحرانی است؟

این روزنامه با بررسی عنوان بنزین در 2 راهی تعیین نرخ، نوشت: در حالی که حدودا یک ماه پیش مجلس با هدف حفظ کارت سوخت به بازگشت سهمیه‌بندی و دو نرخی شدن بنزین رأی داد و پس از آن هم وزارت نفت اعلام کرد سقف سهمیه به گونه‌ای تعیین می‌شود که برای مصرف معمول خانوارها کفایت کرده و نیاز به استفاده از نرخ آزاد بنزین نباشد، دیروز اخبار تازه‌ای درباره تعیین قیمت بنزین در سال جاری منتشر شد. به گزارش جام‌جم، براساس مصوبه مجلس، در قانون بودجه امسال، بنزین باید به حالت دو نرخی برگردد و قیمت جدیدی برای نرخ آزاد بنزین در نظر گرفته شود به طوری که برای بیش از سهمیه در نظر گرفته شده، بنزین به نرخ بالاتری عرضه شود.
روزنامه جام جم با انتشار عنوان فصل تعامل، آورد: به اعتقاد بسیاری از دولتمردان، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی، انتخاب علی‌عسکری با تحول همراه خواهد بود و رسانه ملی می‌تواند در مسیر رشد و پیشرفت روزافزون قرار بگیرد. به اعتقاد حسن بهشتی‌پور پژوهشگر ارشد و تحلیلگر مسائل سیاسی، حضور یک رئیس آشنا به مسائل فنی در سازمان صداوسیما می‌تواند آغازی باشد برای اتفاقات خوب و تغییرات بنیادی و اساسی. علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه منتخب مجلس دهم، سعید ابوطالب نماینده سابق مجلس و علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر کسانی هستند که در گفت و گو با جام جم در این باره اظهار نظر کرده اند.
پای جِم در کفش تئاتر، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: شبکه‌های جم این بار سراغ تئاتر رفته‌اند و با تبلیغ آن سعی دارند، پس از ورود به عرصه تبلیغات فیلم‌های سینمایی، پا در کفش تئاتر هم بکنند تا بتوانند کم‌کم در عرصه‌های مختلف هنرهای نمایشی نفوذ کنند. دست‌بردار نیستند. همین چند ماه پیش بود که مدام تبلیغ کردند حاضرند برنامه‌های فرهنگی و هنری ایران را به‌شکل رایگان تبلیغ کنند. وقتی با استقبال چندانی روبه‌رو نشدند، بدون کسب اجازه از صاحبان اثر چند تبلیغ را پخش و بازار رقابتی برای دیگر آثار ایجاد کردند. این بود که کم‌کم تبلیغات رایگان هم به فراموشی سپرده شد تا شبکه‌های جم با این سیاست درآمدزایی در این عرصه را آغاز کنند. دست‌اندرکاران این شبکه این بار سراغ تئاتر آمده‌اند و تبلیغ تیزرهای تئاتری را آغاز کرده‌اند.
روزنامه جام جم با انتخاب عنوان هدیه رهبر انقلاب به سربازان، نوشت: دوران سربازی برای سربازان متاهل شیرین می‌شود، زیرا فرمانده کل قوا به‌‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح برای ارائه تسهیلاتی جدید به سربازان متأهل موافقت کردند. براساس تصمیم‌های تازه، سربازان متاهل می‌توانند از پنج تسهیلات که شامل کسر خدمت، افزایش مرخصی، خدمت در شهر محل سکونت همسر و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، بهره‌مند شوند. دیروز خبرهای خوشی برای سربازان متاهل رسانه‌ای شد و از این حکایت داشت که دوران خدمت سربازی برای سربازان متاهل پربارتر می‌شود.
این روزنامه یاداشت های «فصلی تازه در همدلی دولت و رسانه ملی» و «بنزین گران شود یا نه؟» را به ترتیب به قلم حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم معاون امور مجلس و استان‌‌های رسانه ملی و علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس منتشر کرد.
روزنامه جام جم در ضمیمه جام بانوان عنوان «می خواهم جزو 10 نفر برتر جهان باشم» را در گفت و گو با نگین دادخواه اولین و تنها بانوی مدال آور تاریخ اسکیت سرعت ایران برجسته کرد.
«رقابت ارزان ترین مینی شاسی بلندها»، «زیر میز همچنان شلوغ است»، «قتل به خاطر 200 تومان» و «سردار احمد وحیدی: آمادگی ایران برای مقابله با هر تهدید احتمالی» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: