کد خبر: ۷۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016
جعفری دولت ‌آبادی دادستان تهران از برخورد با فعالیت ‌های «غیرمجاز» مدلینگ در شبکه ‌های اجتماعی، آرایشگاه ‌ها و آتلیه ‌ها خبر داد و گفت که ١٧٠ نفر از اداره‌ کنندگان صفحات مد و طراح لباس عکاس و آرایشگر در عملیات «عنکبوت ٢» شناسایی شدند.
روزنامه اعتماد در شماره دوشنبه 27 اردیبهشت در تیتر نخست به نشست مشترک دادستان عمومی با قضات دادسرای جرایم جنایی پرداخت و نوشت: جعفری دولت ‌آبادی دادستان تهران از برخورد با فعالیت ‌های «غیرمجاز» مدلینگ در شبکه ‌های اجتماعی، آرایشگاه ‌ها و آتلیه ‌ها خبر داد و گفت که ١٧٠ نفر از اداره‌ کنندگان صفحات مد و طراح لباس عکاس و آرایشگر در عملیات «عنکبوت ٢» شناسایی شدند.

این روزنامه با اشاره به عنوان هرچه را به نفع مملکت تشخیص بدهم می گویم، نوشت: صادق زیباکلام، تحلیلگری که اصولگرایان او را تئوریسین اصلاحات می ‌خوانند اما به شرطی که حرف دلخواه‌ شان را بزند، گفت: من نوکر اصلاح ‌طلبان نیستم که هر چه شما می ‌خواهید من همان را بگویم. من صادق زیبا کلام هرچه را که به نفع مملکت تشخصیص بدهم، می‌ گویم. اگر شماها از این مواضع من خوش ‌تان نمی ‌آید برایم اصلا اهمیتی ندارد. مگر شما می‌ خواهید چیزی را بگویید از من اجازه می‌ گیرید؟ چرا من بخواهم چیزی را بگویم از شما باید اجازه بگیرم؟ من خیلی مواضعی گرفتم که اولش تلخ بوده اما بعدا معلوم شده که این مواضع درست هستند. وقتی آقای هاشمی ردصلاحیت شدند من با تمام وجود گفتم که باید دنبال آقای روحانی برویم و همان موقع هم خیلی از اصلاح‌طلبان از این حرف من بدشان آمد که دیدید به نفع اصلاحات هم شد.
روزنامه اعتماد با انتخاب عنوان روحانی: صفر و صد در سیاست ‌خارجی معنا ندارد، می نویسد: حسن روحانی رئیس جمهوری در دیدار سفرا و روسای نمایندگی‌ های کشورمان در خارج از کشور در همایش «برجام و اقتصاد مقاومتی؛ فرصت ‌ها و ظرفیت‌ ها»، با بیان اینکه در سیاست خارجی نگاه صفر یا صدی معنا ندارد، افزود: لغو ادعاهای واهی و قطعنامه‌ های ظالمانه علیه ملت ایران مستلزم تلاشی سخت و پیچیده بود که در برجام حاصل شد و این موفقیت حقوقی و سیاسی بزرگی برای ملت ایران به شمار می ‌رود.
تذکر هاشمی رفسنجانی به دخترش، عنوان دیگر این روزنامه است؛ در این مطلب می خوانیم: حملات اخیربه آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی با واکنشی از طرف او رو به‌رو شد که شاید منتقدان تصورش را نمی‌ کردند. روز گذشته در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه بهاییت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفت ‌و گویی با آیت ‌الله هاشمی ‌رفسنجانی نظر ایشان را در این زمینه پرسید. آیت ‌الله هاشمی‌ رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می ‌جوییم.
روزنامه اعتماد با انتشار عنوان «فلسطین» معیار سنجش ادعاهای حقوق بشری است، نوشت: «همصدا با اقصی» عنوان کنفرانسی بود که دیروز و همزمان با هفتمین نشست دو سالانه اعضای اتحادیه بین‌المللی سازمان ‌های غیردولتی حامی حقوق فلسطین و در حمایت از انتفاضه سوم مردم این منطقه، با حضور آیت ‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، زهرا مصطفوی دبیرکل این اتحادیه و حجت ‌الاسلام قمی معاونت بین‌الملل مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد. آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با بیان اینکه حوادث ٦٠ سال اخیر در سرزمین فلسطین موجبات کشف حقایق زیادی را فراهم آورده گفت: امروز فلسطین به معیاری برای سنجش ادعاهای حقوق بشری کشورهای غربی تبدیل شده است و تصریح کرد: در صحنه عمل و در جریان وضعیتی که در فلسطین پدید آمده یک آزمایشگاه بزرگ برای بررسی صحت و سقم ادعاهای حقوق بشری کشورهای سلطه ‌گر به وجود آمده است.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «ولیعهد در قفس یا مقرب پادشاه؟»، «فروش 1000 میلیارد تومانی ساختمان کمیته امداد» و «حرف، حرف خریدار است» را انتشار داد و در ستون نگاه روز عنوان «ضرورت دیپلماسی اقتصادی» به قلم حیدر مستخدمین حسینی مشاور اقتصادی وزیر اقتصاد را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: