کد خبر: ۷۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016
بانكداري ايراني -در پی استعفای مدیر عامل بیمه آرمان و برخی مدیران شرکت در پی اختلافات شدید در هیات مدیره ، محمود زاده موقتا سرپرستی شرکت را بر عهده گرفت.
 بانكداري ايراني  -در پی استعفای مدیر عامل بیمه آرمان و برخی مدیران شرکت در پی اختلافات شدید در هیات مدیره ، محمود زاده موقتا سرپرستی شرکت را بر عهده گرفت.

به نظر می رسد همتی ، رییس کل جدید بیمه مرکزی ، وظایف سنگینی را در اعمال نظارت بر ترکیب سهامداری شرکتهای بیمه و اعضا هیات مدیره دارد چرا که پیش ازین بیمه تعاون نیز گرفتار این چالش گردید و بدون شک این اولین و آخرین بحران مدیریتی در صنعت بیمه نخواهد بود.

 روز گذشته برخی شنیده ها از استعفای علی فتحعلی مدیر عامل  شرکت بیمه آرمان  به همراه جمعی از مدیران میانی این شرکت خبر داد ؛ این تغییرات گسترده به دلیل اختلاف در هیات مدیره شرکت رخ داده است.

گفتنی است شرکت مزبور  از  چندی پیش که مجمع خود را برگزار کرد دچار برخی اختلافات شدید در هیات مدیره گردید که در نهایت این اختلافات به استعفای مدیرعامل و برخی دیگر از مدیران میانی شرکت انجامید.

خبر ها حاکی است ، محمودزاده  که سابقه مدیرعاملی در بیمه معلم ، بیمه حافظ  و عضو هیات مدیره بیمه آرمان را دارد در شرکت بیمه مذکور ، تصدی امور را تا زمان اعلام رسمی بیمه مرکزی برعهده گرفته است.

اما شرایط در بیمه آرمان و زیان انباشته این شرکت ، معوقات ایران خودرو و وضعیت صندوق اعتباری هنر نشان می دهد که نحوه مدیریت شرکت با چالش های اساسی روبرو بوده و به نظر می رسد همتی ، رییس کل جدید در بدو ورودش با چالش تازه ای روبرو شده که تمهیدات هوشمندانه نهاد ناظر را برای حل بحران بیمه آرمان می طلبد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: