کد خبر: ۷۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 13 May 2016
بر اساس این تحقیقات فروشندگان مستقر در چین با هم 83.0 میلیون گوشی هوشمند فروختند که در بازارها سهمی 79.3 درصدی داشت، در حالی که فروشندگان بین‌المللی 21.7 میلیون واحد گوشی و تنها 20.7 درصد از سهم بازار فروختند.
104 میلیون گوشی هوشمند در بازار چینی‌ها در سه ماهه اول 2016 به فروش رسید.

به گزارش ایسنا، بنا به تحقیقات دیجی‌تایمز، در سه ماهه اول سال 2016، 104.7 میلیون گوشی هوشمند در بازار چین به فروش رسید که اگرچه نسبت به سه ماهه گذشته 11.2 درصد کاهش داشت، اما در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 20.1 درصد افزایش داشت و 33.8 درصد از فروش جهانی را شامل می‌شد.

بر اساس این تحقیقات فروشندگان مستقر در چین با هم 83.0 میلیون گوشی هوشمند فروختند که در بازارها سهمی 79.3 درصدی داشت، در حالی که فروشندگان بین‌المللی 21.7 میلیون واحد گوشی و تنها 20.7 درصد از سهم بازار فروختند.

هوآوی با فروش 14.1 میلیون گوشی هوشمند بزرگترین فروشنده ساکن در چین بود، پس از آن اوپو (Oppo) با فروش 12.2 میلیون واحد، BBK با فروش 11.8 میلیون واحد و شیائومی با فروش 8 میلیون واحد، دنبال‌کنندگان هوآوی هستند.

در میان فروشندگان بین‌المللی، اپل با فروش 13.5 میلیون گوشی هوشمند در صدر فروشندگان خارجی قرار دارد، پس از آن سامسونگ با 7.2 میلیون واحد، مایکروسافت با 200 هزار واحد، موتورولا با 200 هزار واحد، ال‌جی و سونی هر کدام با فروش 100 هزار واحد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: