کد خبر: ۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 06 May 2016
پنتاگون گزارش داد، تعداد افرادی که تجاوزهای جنسی را در ارتش آمریکا گزارش داده اند کمی در سال 2015 کاهش داشته اما این نوع پرونده‌ها همچنان به قوت خود باقی هستند.
در یک گزارش جدید وزارت دفاع آمریکا که روز پنجشنبه منتشر شد، مشخص شد که مجموعا 6083 گزارش مربوط به تجاوز جنسی در میان اعضای ارتش آمریکا در سال 2015 دریافت شده که نسبت به 6131 مورد گزارش شده در 2014، به میزان 48 عدد کمتر است.

"کامیل نیکولز"، مدیر دفتر واکنش و پیشگیری از جرایم جنسی پنتاگون در این گزارش آورده است: از بین بردن جرایم جنسی همچنان اولویت اصلی مقامات است. ما باید به اقدامات خود برای افزایش شان و مرتبه انسانی و احترام تلاش کنیم تا اعضای ارتش و زنان آن احساس قدرت کرده و به وظایف خود عمل کنند. آنها باید احساس امنیت برای آن که یک جرم را گزارش دهند داشته باشند.

پنتاگون در سال های اخیر بخاطر جهش نرخ جرایم جنسی میان اعضای ارتش آمریکا تحت فشار قرار گرفته است. در سال 2004، وزارت دفاع آمریکا یک بخش ویژه برای مراقبت از قربانیان جرایم جنسی در ارتش و مقابله با افزایش جرایم جنسی در آن را تاسیس کرد.

با وجود انتقادهایی که صورت گرفته، پنتاگون اعلام کرده است که با موانع موجود بر سر راه افرادی که مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند، مقابله می کند./ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: