کد خبر: ۷۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 06 May 2016
در راستاي گسترش و توسعه فرهنگ بيمه و اجراي طرح پيشنهادي بيمه مركزي، اولين برنامه سراسري اين طرح ملي تحت عنوان "ب مثل بيمه" با همكاري بيمه ما در مشهد اجرا شد.
در راستاي گسترش و توسعه فرهنگ بيمه و اجراي طرح پيشنهادي بيمه مركزي، اولين برنامه سراسري اين طرح ملي تحت عنوان "ب مثل بيمه" با همكاري بيمه ما در مشهد اجرا شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، در راستاي اجراي مرحله دوم از برنامه "ب مثل بيمه" توسط شركت هاي بيمه در نيمه دوم سال تحصيلي ۹۵-۹۴  با هدف توسعه فرهنگ بيمه در مدارس سراسر كشور، بيمه "ما" به عنوان نخستين شركت بيمه، در روزهاي ۵ الي ۸ ارديبهشت با حضور در ميان ۹ مدرسه دخترانه و پسرانه مشهد و اجراي نمايش كودكان با محور بيمه‌هاي آتش سوزي، ثالث و عمر و سرمايه گذاري، حدود ۴ هزار دانش آموز را با خدمات صنعت بيمه آشنا كرد.

بر اساس اين گزارش و در راستاي اجراي طرح "ب مثل بيمه"، سه هزار نسخه  كتاب فرشته ماهي و كاهوي دريايي كه  توسط بيمه مركزي تهيه و تدوين شده و حاوي داستاني جذاب در خصوص اهميت بيمه عمر و سرمايه گذاري است را در ميان دانش آموزان توزيع كرد.

بنابر اين گزارش، در اين طرح مسابقه نقاشي نيز با موضوع بيمه اي برگزار شد و قرار است به نفرات برتر طي مراسمي با حضور اوليا و معلمان اين كودكان بيمه نامه حوادث رايگان اهدا  شود.  

گفتني است، طرح "ب مثل بيمه" با هدف آشنايي دانش آموزان سراسر كشور با مفاهيم بيمه از سال گذشته در ۳ منطقه آموزش و پرورش تهران به صورت پايلوت توسط بيمه مركزي آغاز شد كه در حال حاضر اين برنامه با مشاركت و همكاري شركت هاي بيمه در استانهاي كشور در حال اجراست.

همچنين بيمه ايران معين با چاپ ۲۰ هزار نسخه كتاب كودك و ۱۰هزار انيميشن هاي توليدي بيمه مركزي در حال اجراي اين طرح در منطقه آزاد جنوب كشور است و ساير شركت هاي بيمه نيز براساس انتخاب خود، هر كدام در استان هاي انتخابي در حال انجام مقدمات كار هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: