کد خبر: ۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 05 May 2016
بانكداري ايراني ـ معاون شعب و بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
بانكداري ايراني ـ  معاون  شعب و بازاریابی بانک شهر از ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

محمد کیایی در گفتگو با بانکداری ایرانی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب، خدمات ویژه بانک شهر جایگزین بانک عامل قبلی شده است.

وی به خدمات ارائه شده این بانک در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: 37 دستگاه ATM ثابت در سطح نمایشگاه توسط بانک شهر مستقر شده است ضمن اینکه 30 دستگاه "وب کیوسک" نیز مشغول ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

معاون شعب و بازاریابی بانک شهر ادامه داد: 4 دستگاه "شهرنت" بانک شهر نیز در سطح نمایشگاه کتاب فعال است.

وی هم چنین در خصوص تامین برق تجهیزات این بانک در نمایشگاه گفت: با تعامل و همکاری شهرداری تهران، برق مورد نیاز دستگاه‌های بانک شهر تامین شده که با توجه به فرصت بسیار اندکی که برای این مسئله وجود داشت در حال حاضر تمامی دستگاه‌های بانک شهر در نمایشگاه کتاب فعال هستند.

کیایی در خصوص ارائه بن کتاب توسط بانک شهر از طریق سایت وزارت ارشاد نیز گفت: بانک شهر تاکنون توانسته است به 50 هزار نفر از افرادی که برای دریافت بن کتاب ثبت نام کرده بودند خدمات بن کارت ارئه نماید.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه بانک شهر حدود 6 سال است که تاسیس شده و قدمت زیادی ندارد اما با تدابیر مدیریت عامل و پشتکار پرسنل این بانک، توانسته است در مدت بسیار کوتاه خدمات ویژه ای به شهروندان ارائه کند.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران واقع در شهر آفتاب تا 25 اردیبهشت ماه پذیرای علاقمندان و دوستداران کتاب است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: