مجمع عمومي عادي شرکت ارتباطات آواي سلام مهر نوين با حضور سهامداران اين شرکت برگزار و صورتهاي مالي اين شرکت به تصويب رسيد.
به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني صورتهاي مالي اين شرکت مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت با اکثريت قاطع آرا به تصويب رسيد.
در اين مراسم سيد رضا ابراهيمي حسني نيارکي مديرعامل شرکت ضمن تشريح عملکرد شرکت ارتباطات آواي سلام مهر نوين در سال گذشته به لزوم بهرهمندي از ابزار نوين ارتباطي در ارايه خدمات به تماس گيرندگان اين شرکت اشاره کرد و گفت: زير ساخت مناسب براي ارايه خدمات با کيفيت در شرکت فراهم است و امروز امکان برقراري ارتباط با کارشناسان مرکز از طريق ابزارهاي متنوع ارتباطي فراهم شده است.
وي گفت: تلفن، ايميل، سايت شرکت و ارسال پيامک از جمله ابزارهايي است که تماس گيرندگان ميتوانند از طريق آنها با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنند.
در ادامه سعيد نعمتي گيو قائممقام شرکت ارتباطات آواي سلام مهر نوين نيز طي سخناني گفت: اين شرکت به صورت 24 ساعته در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به تماس مشتريان ميباشد.
وي به نقش سرمايه انساني در ارايه خدمات با کيفيت در مراکز پاسخگويي اشاره کرد و گفت: تاکنون با هدف توانمندسازي کارشناسان پاسخگويي شرکت ارتباطات آواي سلام مهر نوين 413 نفر ساعت آموزش بدو خدمت و 2 هزار 88 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برگزار شده است..
وي تاکيد کرد: خدمات شرکت ارتباطات آواي سلام مهر نوين در قالب سه گروه تخصصي به بانک اقتصادنوين، شرکت پرداخت نوين و يک بانک خصوصي ارايه ميشود.
شرکت ارتباطات آواي سلام مهر نوين با ارايه خدمات در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با هدف سهولت دسترسي به اطلاعات فارغ از محدوديتهاي زماني و مکاني، حمايت و پشتيباني از مشتريان در راستاي رفع مشکلات احتمالي، تسهيل و تسريع در فرآيند اطلاعرساني به مشتريان بانک اقتصادنوين در سه گروه امداد مشتريان و کارت، امداد پذيرندگان و امداد شعب در قالب يك مركز امدادرسان (Help Desk) راهاندازي شد.