کد خبر: ۶۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 27 April 2016
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دیدار با فرمانده قرارگاه غدیر فلسفه وجودی این بانک را ارائه خدمت به اقشار پایین جامعه عنوان کرد.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دیدار با فرمانده قرارگاه غدیر فلسفه وجودی این بانک را ارائه خدمت به اقشار پایین جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، به تشریح اقدامات مجموعه مهر در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا پرداخت و ابراز داشت: این بانک طی سال های گذشته با پرداخت ما به التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران، بازبینی آیین نامه ها و دستورالعمل ها و تطبیق آن با قوانین شرع مقدس، برگزاری دوره های آموزشی احکام فقهی بانکداری بدون ربا برای تمامی کارکنان و استفاده از رهنمود های علما و صاحب نظران این عرصه، گام های بزرگی در پیاده سازی بانکداری بدون ربا برداشته است.

ایمانی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های مجموعه مهر بیان کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و تا کنون نیز موفق شده تسهیلات قابل توجهی به تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت کند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد فلسفه وجودی تشکیل این بانک را خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد عنوان کرد و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد صد در صد منابع قرض الحسنه را در قالب وام قرض الحسنه پرداخت می کند و سالانه با ارائه حدود 1 میلیون فقره وام و تسهیلات به اقشار مختلف جامعه، تلاش نموده تا در گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و کشور مثمر ثمر باشد.

در ادامه، سردار شالیکار -  فرمانده قرارگاه غدیر - با ابراز خرسندی از فعالیت های بانک مهر اقتصاد در حوزه های اقتصاد مقاومتی و بانکداری اسلامی، مجموعه مهر را بانکی ارزشی دانست و گفت: امیدواریم این بانک همچون سنوات گذشته با تکیه بر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد کشور نقش آفرین باشد و به عنوان الگویی عملی در حوزه بانکداری بدون ربا مطرح شود.

سردار شالیکار اقدامات بانک مهر اقتصاد را قابل تقدیر عنوان کرد و ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اجرای عملی اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل ممکن محقق شود که در این راه بانک ارزشی مهر اقتصاد می تواند با بهره گیری از ظرفیت های خود سهم بزرگی در تحقق این مهم داشته باشد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: