کد خبر: ۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 16 April 2016
بانك مركزي در بيست و هشتمين جلسه شوراي عالي هيات خدمات مالي اسلامي و چهاردهمين مجمع سالانه به عنوان رئيس دوره‌اي اين سازمان در سال 2017 ميلادي انتخاب شد.
 بانك مركزي در بيست و هشتمين جلسه شوراي عالي هيات خدمات مالي اسلامي و چهاردهمين مجمع سالانه به عنوان رئيس دوره‌اي اين سازمان در سال 2017 ميلادي انتخاب شد.


به گزارش  روابط عمومي بانك مركزي ، بر همين اساس اجلاس آتي مجمع عمومي هيات خدمات مالي اسلامي در سال 2017 به ميزباني بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در كشورمان برگزار خواهد شد.

در جلسه شوراي عالي آن هيات كه در حكم هيات مديره محسوب مي‌شود، قائم‌ مقام بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به عنوان نايب ‌رئيس شورا حضور داشت و در اين اجلاس عملكرد سازمان در سال گذشته، برنامه‌ها و بودجه پيشنهادي براي سال 2017، راهبردهاي تأمين مالي و سازو كار تعيين دبيركل جديد آن سازمان مورد بحث و بررسي قرار گرفت. 

همچنين در حاشيه اين اجلاس، نشست‌هاي تخصصي با موضوعاتي چون «توسعه بازار سرمايه اسلامي از طريق صكوك»، «حقوق مشتري در تأمين مالي اسلامي» و « ثبات مالي و سياست‌گذاري» برگزار شد و سخنرانان،‌ آخرين يافته‌ها و نتايج بررسي‌هاي خود را ارايه كردند.

هيأت خدمات مالي اسلامي، مرجع بين‌المللي استاندارد‌گذار است كه در سال 2002ميلادي تأسيس شده و در زمينه تنظيم و تدوين مقررات و استانداردهاي ناظر بر صنعت مالي اسلامي مشتمل بر بانكداري، بازار سرمايه و بيمه فعاليت دارد.

در بيست و هشتمين جلسه شوراي عالي هيات خدمات مالي اسلامي و چهاردهمين مجمع ساليانه آن سازمان كه در روز دوازدهم آوريل سال 2016 ميلادي (بيست و چهارم فروردين‌ماه) به ميزباني بانك مركزي مصر در شهر قاهره برگزار شد، هيأتي به نمايندگي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و به سرپرستي اكبر كميجاني قائم‌مقام بانك، شركت كردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: