مديرعامل بيمه نوين: اصلاح رويهها با محوريت مشتري مداري در دستور کار شرکت بيمه نوين در سال 95 قرار داردمديرعامل شرکت بيمه نوين گفت سال 1395 براي شرکت بيمه نوين، ادامه حرکت در مسير توسعه ظرفيتهاي فني و انساني با رشد حداقل 30 درصدي است.
به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، حسين کريمخان زند در ديدار نوروزي با کارکنان اين شرکت افزود: مبناي عمل و تصميمگيري براي دستيابي به اهداف شرکت، استراتژيهايي است که از قبل تدوين شده و در سال جديد روشها و رويههاي اجرايي همسو با اين استراتژيها مورد بازنگري و تغييرات به فراخور تحولات اقتصادي و منطبق با شرايط بازار و صحنه رقابت قرار خواهد گرفت.
وي گفت: به روز شدن راهکارها، يک قانون در بهبود مستمر و يکي از شاخصهاي کسب و کار است. بسياري از شرکتهاي بزرگ تجاري، به دليل نداشتن درک درستي از روند تغييرات، به سرعت از چرخه رقابت حذف شدند. در سال پيش رو نيز ورود همزمان شرکتهاي خارجي و افزايش شرکتهاي داخلي به عرصه رقابت هم هشدار و هم فرصتي براي ماست که با تقويت خود در بهروز نگهداشتن و صرفهجويي در وقت و شناسايي راههايي براي ساده کردن و تقويت فرآيندها، توانايي تطبيق خود را افزايش دهيم.
کريمخان زند با اشاره به تعلق و تعهد سازماني در شرکت بيمه نوين افزود: خوشبختانه فرهنگ سازماني در اين شرکت در سطح بالايي نهادينه شده و الگوي مناسبي از ارتباطات سازماني در آن جريان دارد. بيشک بيمه نوين بخشي از هويت تک تک ما را تشکيل ميدهد، چرا که موفقيت و رشد آن رابطه مستقيمي با تلاش، انگيزه و خواست ما دارد.
وي خاطر نشان کرد: اين سازمان متعلق به همه کساني است که آن را دوست دارند و با عملکرد خود از وجود آن دفاع ميکنند. فراموش نکنيم همه ما زير ذرهبين عملکرد خود قرار داريم. ارزيابي براساس شاخصهاي کيفي و کمي براي سنجش نتايج عملکرد فردي، ويژگيهاي اخلاقي و حرفهاي بسيار اهميت دارد.
وي ضمن بيان عملکرد شرکت در سال گذشته، درخصوص وضعيت فعلي بيمه نوين تصريح کرد: با اينکه سال گذشته، سال سختي در حوزه اقتصادي بود اما خوشبختانه موقعيت فني و مالي شرکت در شرايط مطلوبي قرار دارد. داشتن رابطه بسيار نزديک با گروه مالي اقتصادنوين و حضور شرکت توسعه صنايع بهشهر به عنوان يک پشتيبان، از نقاط اتکاي بسيار خوب شرکت است.
مديرعامل بيمه نوين همچنين ضمن تشکر از تلاش کارکنان در سال 1394 حضور همکاران در شيفت نوروزي گفت: رعايت حقوق و انتظارات مشتريان، وحدت و مشارکت، نگرش و اخلاق حرفهاي بخشي از ارزشهاي شرکت است و خوشحالم همکاراني دارم که به اين باور رسيدهاند و با مشارکت يکديگر و داشتن نگاه حرفهاي تمام تلاش خود را براي رضايت مشتريان به کار ميگيرند.
کريمخان زند در پايان خاطر نشان کرد: اطمينان خاطر و آرامش مشتريان ما در گرو آسايش همکاران است، به همين منظور ارتقاي کيفيت منابع انساني را با هدف توانمندسازي نيروي انساني در سال جديد در دستور کار قرار دادهايم، لذا برنامههاي رفاهي با نگاه سرمايهاي و بلندمدت، اجراي آييننامه حقوق و دستمزد و رشد براساس شايستگي و تلاش افراد در اولويت اجرا قرار دارند.