کد خبر: ۶۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - 11 April 2016
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با بیان اینکه طرح شکایت کیفری از عوامل کارواش سعادت آباد به خاطر اتهام خلاف واقع به نیروهای شهربان در دست اقدام است، اعلام کرد: 16 شهربان شهرداری که در ماجرای کارواش حضور داشتند اکنون در بازداشت نیستند و هیچ حکم قطعی در این مورد صادر نشده است.
به گزارش روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری اظهار داشت: 16 نفر از نیروهای شهربان شهرداری تهران امروز جهت ارائه پاره ای توضیحات از سوی دادسرا احضار شدند و ساعت 16 همگی از دادسرا خارج شده و به منازل خود رفته اند.

وی افزود: تا اثبات قضایی اتهام و بزه انتسابی از سوی بهره بردار کارواش سعادت آباد، بر اساس عرف قضایی، نیروها با قید وثیقه آزاد هستند.

چیذری ادامه داد: تا اثبات و محرز شدن یک تخلف، هیچ حکم نهایی قضایی صادر نمی شود و مراحل متعددی برای اثبات و صدور حکم نهایی باید طی شود.

وی افزود: در حال حاضر هم، اتهام و بزه انتسابی عوامل کارواش (سرقت) به نیروهای ما که یک فرار به جلو از سوی آنها محسوب می شود، اثبات نشده و نیروها طبق عرف قضایی با قید وثیقه، در حال گذران زندگی عادی خود هستند و هیچکدام از نیروها در بازداشت به سر نمی برد.

چیذری خاطرنشان کرد: طرح شکایت تعقیب کیفری و قضایی علیه عوامل کارواش دریا، به خاطر تسری انتساب خلاف واقع به نیروهای شهربان در دست اقدام است.  
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: