کد خبر: ۶۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - 08 April 2016
ائمه جمعه شهرستان‌های استان اردبیل تاکید کردند:ملت ایران برجام‌های روی کاغذ را قبول ندارند و اجرای برجام باید در جامعه و زندگی مردم به خوبی احساس شود.
ائمه جمعه شهرستان‌های استان اردبیل تاکید کردند:ملت ایران برجام‌های روی کاغذ را قبول ندارند و اجرای برجام باید در جامعه و زندگی مردم به خوبی احساس شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری با تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب و روز ملی فناوری هسته‌ای در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: آمریکا همواره دشمن اصلی ملت ایران به شمار می‌رود و در این باره باید مسئولان اجرایی و دولت در ایجاد روابط با این کشور، خط قرمزها را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا در مرحله اجرایی برجام بدعهدی می‌کند و این کشور در صدد عدم توسعه فناوری هسته‌ای کشورمان بوده و از این نظر سعی می‌کند با ایجاد برجام‌های دیگر مانع رفع تحریم‌هایی که علیه کشورمان اتخاذ شده، شود و با ارائه طرح مخالفت با اجرای برجام سعی دارد این توافق بین المللی را نافرجام کند.

امام جمعه خلخال افزود: کوتاهی مسئولان اجرایی و دولت در مورد آمریکا قابل قبول نیست و ملت ایران برجام‌های روی کاغذ را قبول ندارند و اجرای برجام باید در جامعه به آشکار لمس شود و همواره آمریکا کشور قابل اعتمادی از نظر ملت ایران به شمار نمی‌رود.

رشتبری بیان داشت: دستاوردهای موشکی کشورمان قابل تقدیر است و این توان و قدرت نظامی که جوانان و دانشمندان در این زمینه کسب کرده‌اند سبب ترس و وحشت دشمنان اسلام شده است و هیچ کشوری حتی فکر تخطی به ایران را نداشته باشد چرا که با یک تصمیم نظامی، همان کشور با خاک یکسان خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: اجرای رزمایش و نشان دادن توان رزمی و دفاعی کشورمان توسط نیروهای مسلح نشان از قدرتمندی این کشور است و با این روش پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه به خطر افتاده و این آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح را مرهون  خون شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس می‌دانیم.

خطیب جمعه خلخال تاکید کرد: باید قدرت موشکی را که در دست داریم تقویت کنیم و با بالا بردن سطح نظامی خود در دنیا و منطقه می توانیم به قدرتهای دنیا، پیام معنادار نظامی را نشان دهیم و در این زمینه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با به زمین نشاندن پیشرفته ترین پهپاد آمریکا و دستگیری تفنگداران آمریکایی این قدرت نظامی را به دنیا ثابت کرد.

امام جمعه کوثر: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان کوثر عملیاتی شود

حجت‌السلام عسگر بیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوثر با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و برگزاری مراسم اعتکاف اظهار داشت: مساجد شهرستان کوثر همزمان با سراسر کشور مراسم‌های معنوی اعتکاف را در 3 روز پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته آینده برگزار می‌کنند که امیدواریم مسئولان این امر فرهنگی با همکاری و هماهنگی هیئت‌های امنای مساجد این مراسم را به بهترین نحو برگزار کنند.

وی گفت:  سال 95 مبنی بر " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است که  باید ملزومات اجرایی این سیاست ملی و ارکان اساسی مبتنی بر اشتغال با اتکاء بر اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان کوثر تبیین شده و این سیاست‌ها باید به مرحله عملیاتی برسد.

امام جمعه کوثر:  احیای بخش کشاورزی، دامپروری، باغداری، صنعتی و گردشگری را از 5 رکن اساسی و کارشناسی شده توسط کارشناسان مجرب کشوری برای توسعه همه جانبه شهرستان کوثر بوده که  توسعه و اصلاح نژاهای اصیل دامی در منطقه، ارائه مجوزهای تاسیس و احداث مرغداری و گاوداری در منطقه، احیای مرغداری های تعطیل شده در منطقه با همکاری دولت از جمله ملزومات توسعه بخش کشاورزی و دامداری در منطقه است.

بیگی تصریح کرد:  امیدواریم مسئولان امر به جای ارائه نهال‌های زود گل ده به مردم نهال های دیر گل ده از جمله " پسته" که ظرفیت تولید در شهرستان کوثر را دارد در اختیار مردم قرار دهند تا ارزش افزوده در شهرستان کوثر و محصولات کشاورزی ایجاد شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: