کد خبر: ۶۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 04 April 2016
مدیرعامل بانک ایران زمین، از ادارات مرکزی و شعب استان تهران بانک بازدید و بر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل بانک ایران زمین، از ادارات مرکزی و شعب استان تهران بانک بازدید و بر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.

 سیدمحسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین بر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید و عنوان کرد: ضرورت دارد تمامی کارکنان شعب آمادگی ارایه خدمات نوین بانکی با استفاده از دانش روز بانکی را داشته باشند و در این راستا مشتری‌مداری را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

وی همچنین در دیدار از ادارات مرکزی بانک با تاکید بر نقش مهم ستاد در پشتیبانی از صف افزود: همدلی و پشتیبانی ستاد با صف و رفع موانع شعب می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف بانک و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان داشته باشد، که این امر باید مورد توجه کلیه همکاران قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به ضرورت حرکت بانک‌ها در راستای شعار مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از طریق دستگاه‌های مختلف، اقتصاد کشور روند رو به رشد خود را آغاز کرده و در این مسیر بانک‌ها به عنوان گردانندگان چرخ‌های تولید می‌توانند با هدایت سرمایه‌ها به سمت واحدهای تولیدی به شعار مقام معظم رهبری در سال ۹۵ جامه عمل بپوشانند.

وی در این دیدارها در خصوص پویش محیط‌زیستی «همین یک زمین» بانک ایران زمین اظهارداشت: در آغاز سال نو، با تفکر حمایت از محیط‌زیست و با هدف اطلاع‌رسانی و آموزش، با حمایت نخبگان و مشارکت مردمی این حرکت را شروع کردیم و امیدواریم در سال پیش‌رو بتوانیم با طبیعت هم‌سو و هم‌آوا شویم.

مدیرعامل بانک ایران زمین هر اقدام مثبت در مسیر حفاظت از زمین را مهم و ضروری دانست و از دوستداران طبیعت کشور خواست تا با پیوستن به این پویش، این بانک را در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در حوزه محیط‌زیست همراهی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: