کد خبر: ۶۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 04 April 2016
دیدار نوروزی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور سیامک دولتی مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره، صمدی، غفاری و پرتوافکنان اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات مرکزی و جمعی از مسئولین شعب و دوایر ستادی در محل سالن آمفی تئاتر بانک برگزار شد.
دیدار نوروزی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور سیامک دولتی مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره، صمدی، غفاری و پرتوافکنان اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات مرکزی و جمعی از مسئولین شعب و دوایر ستادی در محل سالن آمفی تئاتر بانک برگزار شد.


به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست نوروزی، دولتی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو در جمع همکاران بیان داشت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" مزین شده، نقشه راه برای عبور از مراحل رشد، توسعه و تحقق اهداف مردم محور بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت روشن و آینده ساز است.

وی با اشاره به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط خانواده بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 94 افزود: فعالیت های انجام شده در سال گذشته، پیشرفت و دستاوردهای خوبی را برای بانک به همراه داشته که به رشد 30 درصدی منابع منجر شده است.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: امسال نیز با جذب منابع پایدار و اختصاص بهینه آن به منظور توانمندسازی نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین حمایت از سازمان های مردم نهاد در راستای تحقق این افتخار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: در سال گذشته با همدلی و همزبانی تمامی پرسنل بانک کارگروه های مختلفی به منظور برون رفت از شرایط سخت تحریم ها و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه تشکیل شد و امسال نیز قطع به یقین مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) تکلیف سنگینی را بر دوش ما نهاده است.

دولتی با تاکید به ماهیت بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: درون زایی از مهمترین محورهای اقتصاد مقاومتی به شمار می آید که در این بانک به بهترین شکل ممکن قابل پیاده سازی می باشد.

وی تصریح کرد: در این بانک وابستگی به منابع و خدمات خارجی وجود ندارد و تمامی منابع جذب شده متعلق به سپرده گذاران داخلی می باشد که نیازمند تقویت و مشارکت بیشتر خیرین و سازمان ها و نهاد ها است تا بتواند بانک را با پایندگی به یک سمت و سوی متعالی سوق دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: با رشد 30 درصدی منابع در سال 94 توانستیم تعداد بیشتری از نیازمندان جامعه را با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حمایت نمائیم.
وی در خصوص حجم تفاهم نامه های انعقادی بیان داشت: تلاش و همدلی میان مدیران در سالی که گذشت به انعقاد تفاهمنامه های زیادی با سازمان ها و شرکت های متنوع منجر شد که بخش اعظم رشد منابع مختص این همکاری هاست.


دولتی تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور دستیابی اهداف، محورهای شعار و نامگذاری امسال نیز با تشکیل کارگروه های مختلف تمامی توان خود را به کار خواهد گرفت و در راه تحقق این افتخار از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه توکلی مدیر امور شعب استان ها ضمن ارائه آمار عملکرد 12 ماهه بانک برای تحقق شعار سال 95 که آغاز و پایانش مزین به میلاد باسعادت یادگار ارزنده ختم نبوت، حضرت زهرا (س) است آرزوی توفیق نمود.

حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این نشست صمیمی بیان داشت: با همدلی و همزبانی در سال 94 برگ زرینی از افتخارات را در صحنه بانکی و پولی به وجود آوردید و امروز نیز به منظور تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" در سال 95، میثاق دیگری خواهیم بست.

در این دیدار نوروزی محمد پور و خانم دال کوهی ضمن تبریک سال نو به نمایندگی از طرف کارکنان صف و ستاد، از مجموعه اقدامات و همکاری های صورت گرفته در راستای رشد و ارتقاء بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کلیه کارکنان تقدیر و تشکر نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: