کد خبر: ۶۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 03 April 2016
به منظور رفاه حال مشتريان و با توجه به تغيير ساعت رسمي کشور، ساعت كار شعب بانك اقتصادنوين با تغيير همراه خواهد بود که اين تغيير ساعت در شهرهاي بزرگ و ساير شهرها متفاوت خواهد بود.
ساعت کار شعب بانک اقتصادنوين از 14 فروردين ماه 1395 تغيير خواهد كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، به منظور رفاه حال مشتريان و با توجه به تغيير ساعت رسمي کشور، ساعت كار شعب بانك اقتصادنوين با تغيير همراه خواهد بود که اين تغيير ساعت در شهرهاي بزرگ و ساير شهرها متفاوت خواهد بود.

بر اين اساس شعب بانک اقتصادنوين در شهرهاي بزرگ يكسره مفتوح خواهند بود ولي شعب اين بانك در ساير شهرها در دو شيفت صبح و عصر به مشتريان خدمات ارايه مي‌كنند.

بنابراين گزارش ساعت کار شعب اين بانک در شهرهاي تهران، کرج، اصفهان، شيراز، مشهد و تبريز در شش ماه نخست سال 1395 در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقيقه صبح تا 16 و در روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقيقه صبح تا 13 خواهد بود. 

ساعت کار شعب بانك اقتصادنوين در شش ماهه نخست سال جاري در ساير شهرها در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقيقه صبح تا 14 و از ساعت 17 تا 19 به عنوان باجه عصر خواهد بود.

شعب بانك اقتصادنوين در اين شهرها در روزهاي پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقيقه صبح تا 13 آماده ارايه خدمت به مشتريان اين بانک خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: