کد خبر: ۶۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - 30 March 2016

 

ردیف

امکانات

متراژ

مبلغ اجاره

1

این آپارتمان مبله دارای دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، اتاق پذیرایی و آشپزخانه ای مجهز به وسایل کامل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی می باشد. .این منزل مبله دارای وسایل خنک کننده شامل کولر گازی است و به دلیل اینکه جزیره قشم در اکثر فصول سال گرم می باشد فصل سرما یک بخاری برقی برای گرما آپارتمان کافیست. این خانه مبله حدود 60 کیلومتر تا فرودگاه و حدود 5 دقیقه تا دریا فاصله دارد. رزرو این واحد اقامتی در جزیره قشم باعث دسترسی شما به مراکز خرید (بازار ستاره،فروشگاه لی،بازار سیتی سنتر،درگاهان که خود شامل 2 دلفین و بازار نخل می باشد) می شود. همچنین مراکز تفریحی قشم مانند جزایر ناز،قلعه پرتقالی ها، عجایب هفت گانه،غارخوبس،دره ستاره ها،جزیره هنگام قشم همگی با فاصله 10 تا 60 کیلومتری از این آپارتمان مبله دوخوابه قراردارد

ـ

300.000 تومان

2

این واحد اقامتی دارای دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، اتاق پذیرایی و آشپزخانه ای مجهز به وسایل کامل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی می باشد. این واحد اقامتی دارای وسایل خنک کننده شامل کولر گازی است. این واحد اقامتی حدود 60 کیلومتر تا فرودگاه و حدود 5 دقیقه تا دریا فاصله دارد

ـ

300.000 تومان

3

این آپارتمان مبله دارای یک اتاق خواب با مبلمان، اتاق پذیرایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و آشپزخانه مجهز به کلیه وسایل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی می باشد.و ظرفیت 5 مسافررا دارد. تجهیزات سرمایشی این آپارتمان مبله کولر گازی است . این واحد اقامتی حدود 50 کیلومتر تا فرودگاه و حدود 10 دقیقه پیاده تا دریا فاصله دارد.

ـ          

200.000 تومان

4

این واحد اقامتی دارای یک اتاق خواب (که دارای تخت خواب دونفره) ، مبلمان، اتاق پذیرایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و آشپزخانه ای مجهز به وسایل کامل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی می باشد. این واحد اقامتی دارای وسایل خنک کننده شامل کولر گازی است .

ـ

200.000 تومان

5

این آپارتمان دارای دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، اتاق پذیرایی و آشپزخانه ای مجهز به وسایل کامل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی دارد .

با متراژ 160 متر

300.000 تومان

6

این آپارتمان دارای دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، اتاق پذیرایی و آشپزخانه ای مجهز به وسایل کامل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی می باشد. این واحد اقامتی دارای وسایل خنک کننده شامل کولر گازی است .

ـ

300.000 تومان

7

این آپارتمان مبله در فاصله ای در حدود 10 دقیقه پیاده روی تا ساحل دریا و فاصله ای در حدود 15 دقیقه پیاده روی تا بازار و مراکز خرید قشم قرار دارد.این آپارتمان مبله قشم دارای دو اتاق خواب است از دیگر امکانات این منزل مبله قشم می توان به مبلمان،تلویزیون،میزناهارخوری چهارنفره،آشپزخانه مجهز به اجاق گاز،یخچال، ظروف آشپزخانه،وسایل پخت و پز اشاره کرد.این آپارتمان مبله قشم دارای پارکینگ و آسانسور می باشد

ـ

300.000 تومان

8

این آپارتمان مبله دارای دواتاق خواب می باشد و دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.از دیگر امکانات این آپارتمان مبله قشم، میتوان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله دارای آسانسور و پارکینگ می باشد

ـ

250.000 تومان

9

این واحد دارای دو اتاق خواب است ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، اتاق پذیرایی و آشپزخانه ای مجهز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی را دارد . این واحد اقامتی دارای وسایل خنک کننده شامل کولر گازی است .

ـ

300.000 تومان

10

این آپارتمان دارای دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، اتاق پذیرایی و آشپزخانه ای مجهز به وسایل کامل پخت و پز شامل اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزی دارد ومناسب برای اقامت 10 الی 15 نفر می باشد. این واحد اقامتی دارای وسایل خنک کننده شامل کولر گازی است . این واحد اقامتی حدود 60 کیلومتر تا فرودگاه و حدود 5 دقیقه تا دریا فاصله دارد.

با متراژ حدود 160 متر

300.000 تومان

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: