کد خبر: ۶۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - 27 March 2016
معاون امور هنری وزارت ارشاد در پیامی روز جهانی تئاتر را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم گشایش‌هایی در زمینه‌ی بودجه در سال جاری برای دولت محترم حاصل شود تا بتوانیم بخشی از مطالبات بحق اهالی تئاتر را جامه‌ی عمل بپوشانیم.
علی مرادخانی در پیام خود نوشته است: «روز جهانی تئاتر برعموم اهالی هنر به ویژه هنرمندان فرهیخته عرصه‌ی تئاتر ایران مبارک باد.

همزمانی این روز جهانی با فصل زیبای بهار و نوروز ایرانی زمینه‌ی مساعدی است، برای جدیتی جدید و نگاهی نو به تئاتر ایران که باید با بهره‌گیری از امکانات موجود به خصوص ظرفیت‌های ارزشمند انسانی آن در جهت تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های تئاتر ایران با مشارکت فراگیر همه‌ی فعالان تئاتر در سراسر کشور اهتمامی تام معمول داشت.

هنر تئاتر، هنر زندگی است و چگونه زیستن را با زبان و بیان هنر بهتر می‌توان آموخت.

جامعه‌ی جهانی امروز مشکلات مشترکی دارد که هنر تئاتر می‌تواند در طرح و بیان راه برون‌رفت از آن به سهم خود موثر و نقش‌آفرین باشد.

اینجانب با ادای احترام به محضر یکایک بزرگان تئاتر ایران برای همه‌ی عزیزان توفیق خدمات شایسته و کمک به ساخت جامعه‌ای مبتنی بر کرامت و معنویت آرزومندم.

امیدوارم گشایش‌هایی در زمینه‌ی بودجه در سال جاری برای دولت محترم حاصل شود تا بتوانیم بخشی از مطالبات بحق اهالی تئاتر را جامه‌ی عمل بپوشانیم و همه‌ی این گرامیان را در رسالت بزرگی که بر دوش دارند هر چه بیشتر و بهتر همراهی کنیم.»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: