کد خبر: ۶۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - 27 March 2016
بانک شهر با استقرار 17 دستگاه پیشخوان شهرنت در نقاط مختلف شهر شیراز، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در تعطیلات نوروزی به مشتریان ارائه کرد.
بانک شهر با استقرار 17 دستگاه پیشخوان شهرنت در نقاط مختلف شهر شیراز، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در تعطیلات نوروزی به مشتریان ارائه کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، پیشخوان های شهرنت با حذف محدودیت های زمان و مکان، با ارایه خدمات در طول شبانه روز و در ایام تعطیلات تحولی بی نظیر در ارائه خدمات بانکی ایجاد کرده است. 

پیشخوان های شهرنت، چندی است بخشی جدایی ناپذیر از نیاز روزانه نسل جدید محسوب میشود و استقبال بی نظیر مشتریان از خدمات ارایه شده در این  پیشخوان ها از یک سو و اهتمام مدیران بانک شهر در افزایش کیفی و کمی خدمات قابل ارائه در پیشخوان ها از سوی دیگر، نوید یک تحول شگرف در عرصه بانکداری الکترونیک کشور را  می دهد.

بر این اساس، افتتاح حساب و دریافت کارت نقدی به صورت آنی، انتقال وجه ساتنا، پایا و شتابی، دریافت و پرداخت وجه، دریافت ضمانتنامه بانکی، صدور آنی کارت هدیه با طرح، نوشته و مبلغ دلخواه بخشی از خدمات ارائه شده در پیشخوان های شهرنت محسوب می شود که در کنار تنوع خدمات، ارائه 24 ساعته آنها به مشتریان مطلوبیت و مقبولیت عام استفاده از پیشخوان های شهرنت را دوچندان کرده است.  

از ابتدای تعطیلات نوروز و با آغاز سفرهای نوروزی، با تلاش مجموعه مدیران و کارکنان بانک شهر، تمامی دستگاه های خودپرداز و پیشخوان های شهرنت، با پشتیبانی صورت گرفته، با تمام ظرفیت، علاوه بر دارا بودن پول نقد، زمینه ارایه سایر خدمات بانکی را نیز در ایام بدون وقفه فراهم کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: