کد خبر: ۶۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 25 March 2016
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک در دو سمت مازندران به تهران و برعکس در مسیر مواصلاتی هراز سنگین و نیمه‌سنگین است.
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک در دو سمت مازندران به تهران و برعکس در مسیر مواصلاتی هراز سنگین و نیمه‌سنگین است.

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز سنگین و نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: حجم رفت و آمدهای خودروهای عبوری در دو سمت آمل به تهران و همچنین تهران به آمل بالا بوده و این مهم نشان از روزهای پایانی دور نخست مسافرت‌های نوروزی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه رانندگان رعایت نکات ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: در مبادی ورودی استان مازندران همانند امامزاده هاشم، پلور، پل لاسم و شهر گزنگ سنگین بوده و حجم تردد رو به افزایش است.

این مسئول ادامه داد: در موادی خروجی استان مازندران همانند پارک جنگلی میرزاکوچک‌خان، شنگلده، منطقه نارنجستان و تونل شماره یک هم به دلیل تردد بالا ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: در برخی مناطق از محور مواصلاتی هراز که در دست تعریض برای چهار خطه کردن قرار دارد و همچنین در مناطقی که ایجاد گلوگاه می‌کند حجم تردد رفته رفته افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: از روز گذشته شاهد آسمان صاف و آفتابی در بخش لاریجان مازندران هستیم که هوای مطبوع و بهاری را رقم زده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه یک طرفه شدن محور هراز از ساعت 15 امروز لغو شده است، تصریح کرد: با توجه به ورود خودروها در دو مسیر رفت و برگشت به مازندران و افزایش حجم تردد محدودیت‌های ترافیکی که قرار بود در مناطقی همانند رودهن و آب اسک اعمال شود لغو شد.

این مسئول گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سبقت بیجا و بوق زدن بی‌مورد خودداری کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: