کد خبر: ۶۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 17 March 2016
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در پیامی، با تبریک فرارسیدن نوروز سال 1395 به هموطنان، مشتریان، صادرکنندگان و همکاران نظام بانکی برای آنان در سال جدید آرزوی سلامت و سعادت کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در پیامی، با تبریک فرارسیدن نوروز سال 1395 به هموطنان، مشتریان، صادرکنندگان و همکاران نظام بانکی برای آنان در سال جدید آرزوی سلامت و سعادت کرد.

به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، آقاي دكتر علي صالح‌آبادي در اين پيام تبريك آورده است: سال 94 اقدامات متنوعي در مسير اقتصاد مقاومتي كه فلسفه وجودي بانك توسعه صادرات ايران است، انجام شد. متن كامل پيام نوروزي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران را در ادامه مي‌خوانيد:

                                     "بسم الله الرحمن الرحيم"

 يا مقلب القلوب و الابصار                   يا مدبر الليل والنهار
 يا محول الحول و الاحوال                    حول حالنا الي احسن الحال                          


در روزهاي پاياني سال 1394 ، سالي مملو از تحولات  عظيم و گسترده در مجموعه سالهاي عمرپربركت انقلاب اسلامي قرار داريم. امسال كه  به بركت نامگذاري مقام معظم رهبري سال "دولت و ملت همدلي و همزباني" ناميده شد، موفقيت هاي بسياري را  تجربه كرديم و در آستانه سال 95 چشم به سوي آينده‌اي روشن در   رشد و شكوفايي ايران اسلامي داريم.

سال 94 براي جمهوري اسلامي ايران در دو عرصه داخلي و بين‌المللي نقاط عطف مهمي به شمار مي‌روند. در عرصه داخلي ملت با شور و شوق هميشگي و حضور انقلابي خود در پاي صندوقهاي رأي بار ديگر بر عزم راسخ خود براي حمايت از نظام جمهوري اسلامي پاي فشردند. همچنين عرصه بين‌المللي نيز شاهد توفيق دولت در به ثمر رساندن توافق هسته‌اي با قدرتهاي بزرگ جهاني بود و تفوق "مذاكره" بر تحريم‌هاي ظالمانه برگ زريني بر افتخارات دولتمردان ايراني افزود.

به باور من، آحاد ملت در سالي كه گذشت با هدف تمكين و لبيك گويي به خواسته‌هاي رهبري معظم "همدلي و همزباني" را نصب‌العين خود قرار داده و به واقع ملت و دولت همراه يكديگر در تحقق اهداف امسال تلاش وافري از خود نشان دادند.

بانك توسعه صادرات نيز همگام با  مجموعه دولت محترم ضمن بازنگري در مأموريت‌هاي خود و هدف‌گذاري براي چشم انداز پيش رو، اقدامات گسترده خود را براي آغاز مجدد همكاري‌ها با مؤسسات مالي سراسر دنيا آغاز كرده است. حاصل اين تلاشها تاكنون علاوه بر ارتقا رتبه اعتباري بين‌المللي بانك، انعقاد قراردادها و توافق‌نامه‌هاي بين‌المللي وتلاش براي احياي روابط كارگزاري بانك با موسسات پولي و بانكي طراز اول جهان بوده است .

در سالي كه گذشت، تمامي شعب بانك به سوئيفت متصل شدند و همچنين  براي ارايه خدمات به صادركنندگان عزيزمان، تسهيلات جديدي در قالب قراردادها با كشورهاي روسيه، تركمنستان و ارمنستان به امضا رسيد، پايگاه خبري تحليلي اگزيم‌نيوز را به عنوان بانك اطلاعاتي جامع تجارت خارجي كشور آغاز به كار كرد و همچنين باشگاه مشتريان بانك راه‌اندازي شد و اقدامات  متنوعي  نيز در مسير اقتصاد مقاومتي كه فلسفه وجودي بانك توسعه صادرات ايران است، انجام شد.

رجاء واثق دارم در سال 1395 كه سال ثمردهي اين تلاشهاست، با همكاري ارزشمند نيروهاي متخصص و پر توان بانك توسعه صادرات، شاهد  تحقق سياست‌ها و برنامه‌هاي عملياتي تدوين شده براي سال جديد خواهيم بود و تلاشهاي جمعي مان بيش از سالهاي پيشين ثمرخواهد داد و گام‌هاي محكم‌تري در مسير ماموريت هاي اصلي بر‌مي‌داريم.  

در خاتمه بار ديگر دست تمامي همكاران عزيز را براي ادامه همراهي مي‌فشارم وبه نمايندگي از شما آمادگي بانك را براي خدمت رساني همه جانبه  به مشتريان عزيز و فعالان عرصه صادرات غيرنفتي اعلام مي دارم ، با تبريك فرارسيدن بهار طبيعت، از خداوند متعال براي همگان سلامت، موفقيت و سربلندي و آباداني ايران عزيز را در سال جديد آرزومندم.

 

                                                                         دكتر علي صالح‌آبادي

                                         رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: