کد خبر: ۶۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 17 March 2016

ايران زمين خانه ماست

عيد «نوروز» در كشورما، آغاز نو شدن هاست. آغاز تغيير و تحول و تلاش براي بهتر شدن در تمامي ابعاد و اركان زندگيست. اميدوارم سال ۱۳۹۵ با كمك و تلاش مضاعف همه اعضاي محترم هيئت مديره، مديران و كاركنان، سال نوآوري‌ها و تحولات و تجربه‌هاي نو و مثبت براي بانك مان باشد تا با ارائه خدمات و محصولات مطلوب و به روز در راستاي عملي كردن شعارمان «ايران زمين خانه ماست» حركت و ايران زمين را به خانه همه ايرانيان تبديل كنيم. 

بي ترديد در سالي كه گذشت حوزه اقتصاد و بانكداري كشور با فراز و نشيب‌ها و سختي‌هايي همراه بود،اما در سال جديد با اجرايي شدن برجام و رفع تحريم‌ها، فرصت‌هاي مطلوبي در اختيار نظام بانكداري كشور قرار دارد كه در اين ميان، بانك ايران زمين بايد نقش بسزايي را در شناسايي فرصت‌ها و تبديل آنها به «ارزش» براي مشتريان و سهامداران ايفا كند. 

برخود لازم مي دانم از تمامي اعضا خانواده بانك كه با پشتكار فراوان و تلاش شبانه روزي و خستگي ناپذير خود در سال گذشته موجبات حركت رو به رشد و توسعه همه جانبه بانك را فراهم نموده‌اند، خدا قوت گفته و تقدير و تشكر كنم. همه شما بزرگواران و همكاران گرامي به خوبي مي دانيد كه دوام و بقاي بانك منوط به رضايت و خشنودي مشتريان و سهامداران بانك است.

 بر همين اساس، اميدوارم كه در سال جديد، به منظور دستيابي به اهداف متعالي و اجراي برنامه هاي راهبردي بانك، همگرايي و يكپارچگي خود را افزايش دهيم و با يك كار تيمي منسجم، شاهد بانكي چابك، فعال و پويا باشيم. انشاءالله.


                                                                                                                سيد محسن هاشمي

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: