کد خبر: ۶۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 17 March 2016
پيام نوروزي جناب آقاي حسن معتمدي

همکاران عزيز
فرا رسيدن نوروز فرخنده و آغاز سال 1395 را به يکايک شما همکاران ساعي و پرتلاش تبريک عرض مي‌نمايم. 

خداوند بزرگ را شاکريم، به خاطر تمام توفيقاتي که در سال گذشته با همت و تلاش شما همکاران عزيز حاصل شد. دستاوردهايي که باعث شد بتوانيم انتظارات ذينفعان بانک شامل سهامداران، مشتريان، کارکنان و جامعه را بسيار بالاتر از عملکرد صنعت، در خور نام بانک اقتصادنوين، برآورده کنيم.

خداوند بزگ را شاکريم، بانک اقتصادنوين در سال گذشته نيز توانست با تکيه بر اعتماد مشتريان و به پشتوانه همت و تلاش يکايک همکاران همچون گذشته بي حاشيه و خوشنام به مسير ادامه دهد.

و خداوند بزرک را شاکريم، که امروز سرمايه انساني و سازماني منحصر به فرد و متمايز بانک اقتصادنوين در صنعت بانکداري ما را براي ادامه مسير در جهت تحقق چشم انداز بانک بسيار خوشبين و اميدوار مي‌کند.

اينک در آغاز پانزدهمين بهار بانک اقتصادنوين، با نگرشي نوين به اندوخته‌ها و آموخته‌هاي حاصل از تجربيات گذشته و با نگاهي اميدبخش به آينده ، پاي در راه اهدافي متعالي گذاشته‌ايم. اميدوارم در سال 1395 بتوانيم با همدلي، همت و تلاش بيشتر، در کنار هم، برگ زرين ديگري از دفتر بانک نوينمان را ورق بزنيم.

بهار جانتان با بهار جهان در پيوند باد
حسن معتمدي
مديرعامل بانک اقتصادنوين


پيام نوروزي جناب آقاي بهرام فتحعلي

 بهرام فتحعليخانواده بزرگ بانک اقتصادنوين
سال يکهزار و سيصد و نود و چهار، سال بروز رويدادهاي موثر در عرصه ملي و بين‌المللي بود و بر اين اساس اتفاقات پيش‌بيني نشده در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و سياسي نيز بروز نمود که بدون ترديد بر صنعت بانکداري نيز تاثيرگذار بوده است. در اين سال کوشيديم تا دستاوردهاي درخور نام بانک نوينمان داشته باشيم، مراقبت کرديم که معتبرتر باشيم، مطالعه کرديم تا آگاه تر باشيم، محافظت کرديم تا خوشنام تر باشيم. 
اميدواريم با ياري حضرت دوست سال يک هزار و سيصد و نود و پنج سال فرصت‌هاي بي‌شمار براي ارتقاء سطح کيفيت و کميت خدمات بانک اقتصادنوين، توسعه کسب و کارها و خدمت بيشتر به مشتريان باشد، البته اطمينان داريم که اين اهداف متعالي به جهد، همت و نو انديشيدن شما همراهان سخت‌کوش حاصل مي‌شود. 

بهرام فتحعلي
رئيس هيات مديره بانك اقتصادنوين




پيام نوروزي جناب آقاي سيد محمد صدرهاشمي‌نژاد

سيد محمد صدرهاشمي‌نژاد
در فرو بسته‌ترين دشواري، در گرانبارترين نوميدي
بارها بر خود بانگ زدم، هيچت از نيست مخور خون جگر
دست که هست! 
بيستون را ياد آر، دست‌هايت به بسپار به کار 
کوه را چون پر کاه، از سر راه بردار، وه که چه نيروي شگفت انگيزي است 
دست‌هايي که بهم پيوسته است.

بهار آغازي نو؛ براي از نو، نو شدن است تا به ياد آوريم که جهان هر سال به لطف خالق کائنات و جهد مخلوقات خلعت نو به بر مي‌کند. تجربه‌هاي گذشته را به خاطر مي‌سپارد و براي شروعي دوباره مهيا مي‌شود. 

پس ما خانواده بزرگ اقتصادنوين با تکيه بر دانسته‌هاي برخاسته از چهارده سال با هم بودن، با توجه به تغييرات پيش آمده در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي و آگاهي از فرصت‌هاي پيش رو بايد امسال ساعي‌تر از هر سال و متعهدتر از هميشه با هم براي توفيق بيشتر و تداوم درخشش بانک نوينمان بکوشيم. 

انشالله خداوند يار و ياورمان باشد. 

نوروزتان پيروز
سيد محمد صدرهاشمي‌نژاد
بنيان‌گذار بانک اقتصادنوين
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: