کد خبر: ۶۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - 14 March 2016
شورای وزرای خارجه اتحادیه عرب در راستای همسویی با رژیم صهیونیستی در نشست خود در قاهره، حزب الله لبنان را گروه تروریستی اعلام کرد.
روزنامه جوان : شورای وزرای خارجه اتحادیه عرب در راستای همسویی با رژیم صهیونیستی در نشست خود در قاهره، حزب الله لبنان را گروه تروریستی اعلام کرد.

این روزنامه با بررسی عنوان دموکراسی امریکایی!، آورد: دموکراسی ادعایی مورد افتخار امریکا فعلاً به صحنه اظهارات پوپولیستی و نژاد‏پرستانه و زد‏و‏خورد و اردوکشی خیابانی ‏هواداران نامزدهای دو حزب تبدیل شده است. اظهارات نژادپرستانه نامزد پیشتاز انتخابات درون حزبی امریکا کار دستش ‏داد و تعدادی از مکزیکی‏ها و مسلمان های خشمگین از توهین های نامزد هتاک به همراه طرفداران یکی از نامزدهای دموکرات به ‏یکی از ستادهای انتخاباتی این نامزد افراط گرای جمهوریخواهان حمله کردند که به درگیری و در نهایت دخالت پلیس انجامید. ‏

روزنامه جوان با درج عنوان سرافراز: دولت بودجه ما را به گروگان گرفته است!، نوشت: رئیس سازمان صدا و سیما توقعات دولت فعلی را بیش از دولت های قبلی دانست. محمد سرافراز در گفت و گو با روابط عمومی صداوسیما گفت: برخی از اعضای هیئت دولت توقعات بیشتری از رسانه ملی را مطرح می کنند و بعضاً به گونه ای رفتار می شود که گویی بودجه صدا و سیما در گِرو آنهاست که خب این روش درستی نیست و فشار زیادی را به صداوسیما وارد کرده است. 

ظریف: نفت به جای ایران کمر عربستان را شکست، دیگر عنوان این روزنامه است در تشریح آن مطلب می خوانیم: وزیر خارجه اعلام کرد که اقتصاد عربستان با سیاست های خود ریاض به زمین نشسته است، این سخنان محمدجواد ظریف پس از آن ابراز می شود که گزارش های منتشر شده حکایت از وضعیت بحرانی اقتصاد پادشاهی سعودی ها دارد و این کشور از یک طرف به دلیل هزینه های بالای سیاست های مداخله جویانه خود و از طرف دیگر، به دلیل کاهش قیمت نفت با چالش جدی مالی مواجه است. قیمت نفت را پایین آوردند پشت اقتصاد ایران را بشکنند، ولی حالا کمر سعودی و هم قطارانش شکسته است.

روزنامه جوان با بررسی عنوان دولت مانع انتقال ارزانی غذا به ایران می شود!، آورد: توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مواد غذایی از قبیل روغن خام، غلات، شکر و نهاده های دامی به منظور تأمین امنیت در کشور از طریق واردات تأمین و قیمت این اقلام در سطح جهانی با کاهش مواجه بوده است افزایش قیمت مواد غذایی در داخل کشور نشان دهنده عدم تبعیت قیمت های داخلی مواد غذایی وارداتی از قیمت های جهانی است.

در این بین بهتر است شخص رئیس جمهور، معاون اول، معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و به ویژه سازمان همیشه خفته حمایت از حقوق مصرف کننده به افکار عمومی توضیح دهند که چرا مواد غذایی وارداتی در ایران متناسب با افت جهانی این کالاها ارزان نشده اند و مردم به جای ارزانی با افزایش بهای این کالا ها مواجه شده اند. 

«دروغ انتخاباتی اصلاح طلبان خیانت به مردم بود» و « دیوار مهربانی فرو ریخت!» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه جوان در ستون یادداشت عنوان های « قدرت موشکی پشتوانه دیپلماسی فعال و انقلابی» به قلم یدالله جوانی،« دورخیز غرب برای شکستن آتش بس سوریه» نوشته هادی محمدی، « افسانه خصوصی سازی در نفت» به قلم وحید حاجی پور و « فوتبال از چاله به چاه می افتد؟»نوشته فریدون حسن را منتشر کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: