کد خبر: ۶۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 12 March 2016
این رفت و آمدهایی که الان هست، هیچ معنای مثبتی تاکنون برای ما نداشته؛ حالا در آینده ممکن است داشته باشد- نمی دانم - اما تا الان این رفت و آمدهایی که وجود داشته، هیچ اثری [نداشته].
روزنامه جوان در شماره شنبه 22 اسفند در تشریح تیتر یک، به نقل از آیت الله خامنه ای در آخرین دیدار رئیس و نمایندگان دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری نوشت: این رفت و آمدهایی که الان هست، هیچ معنای مثبتی تاکنون برای ما نداشته؛ حالا در آینده ممکن است داشته باشد- نمی دانم - اما تا الان این رفت و آمدهایی که وجود داشته، هیچ اثری [نداشته].

این روزنامه با بررسی عنوان نسخه امریکایی «صلح سرد» با ایران برای عربستان، آورد: رئیس جمهور امریکا در تازه تــــرین موضع گیری خود عربستان و ایران را دعوت به برقراری ترتیبات «صلح سرد» بین همدیگر کرد؛ ترتیباتی که پیش از این بعد از جنگ هایی بین هند و پاکستان یا چین و هند برقرار شده است. باراک اوباما در گفت و گوی خود با جفری گولدربرگ خبرنگار آتلانتیک که 36 بار لفظ ایران و 20 بار کلمه سعودی را به کار برده، به شکلی جدی تر از سعودی ها انتقاد کرد و برای اولین بار از «دوستان» امریکا خواسته که روش مؤثری پیدا کنند که سهم ایران در مناطق مجـــاور خود را بپذیرند. 

روزنامه جوان با درج عنوان 7 اسفند کارگاه آموزش نجابت سیاسی به مدعیان اصلاحات، نوشت: انتخابات هفتم اسفند ماه جدا از نتیجه آن به عنوان واقعه ای درخور برای نشان دادن آینده سیاسی ایران در دهه 90 مصداقی کامل از رعایت دموکراسی و همچنین به رسمیت شناختن یک قرارداد اجتماعی در داخل کشور بود.

افزایش اجاره نشینی مردم در دولت یازدهم، دیگر عنوان این روزنامه است، در تشریح آن مطلب می خوانیم: مشرق در این باره نوشته است: در دولت روحانی با کاهش درصد خانوارهای دارای خانه ملکی، میزان خانوارهای ساکن مسکن های اجاری و رهنی روند صعودی داشته است. در حالی که در دولت قبل، تعداد خانوارهای مستأجر با یک روند نزولی نسبی مواجه شد و در پایان دولت دهم (سال 1391) به 21.7 درصد کاهش یافت، در دو سال اول دولت یازدهم دوباره بر حجم خانوارهای مستأجر افزوده شده است.

روزنامه جوان با انتشار عنوان برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب، آورد: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، رؤسای قوای مقننه و قضائیه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی به تبیین شخصیت والای ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) پرداخت. مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها تا دوشنبه 24 اسفند ماه 1394 در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دارد. 

این روزنامه در ستون سرمقاله عنوان «چه کسانی دنبال مصادره امام هستند؟» را به قلم عبدالله گنجی مدیر مسئول منتشر کرد که در تشریح آن می خوانیم: اخیرا حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی هدف از ورود خود به انتخابات خبرگان رهبری را جلوگیری از مصادره امام عنوان کرد. این مدعا از جهات مختلف قابل بررسی و نقد است.
«هجوم خصوصی سازی این بار در زمین استعدادهای درخشان» و «تولید مشترک فیلم با چراغ سبز سیمای سفارتی!» از دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه جوان است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: