کد خبر: ۶۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - 11 March 2016
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی اقتدار گفت: این رزمایش بار دیگر توان دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی از این رزمایش به وحشت افتادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی اقتدار گفت: این رزمایش بار دیگر توان دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی از این رزمایش به وحشت افتادند.

به گزارش (ایسنا)، آیت‌الله «سیداحمد میر عمادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: این بانوی گرامی اسلام پس از رحلت پیامبر اکرم در مسیر ولایت و امامت ایستادگی و مقاومت کرد و در این راه جان خود را تقدیم کرد.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: حضرت فاطمه(س) در راه ولایت ایستادگی و اعتراض کرد و به مسجد رفت و خطبه خواند، فاطمه(س) با روشنگری و آگاهی‌بخشی مردم را به ولایت و امامت هدایت کرد.

میرعمادی اظهار کرد: مکتب حضرت فاطمه(س) مکتب اعتراض به ظالمان و غاصبان است، مکتب این بانوی گرامی اسلام، مکتب مقاومت در برابر انحراف از مسیر ولایت در جامعه است.

خطیب جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در برابر کسانی‌که امامت را منحرف کردند مقاومت کرد و وصیتنامه سیاسی ایشان نشانه کوتاه نیامدن آن حضرت در مسیر ولایت بود.

وی اظهار کرد: مکتب مقاومت فاطمه(س) تا ابد و تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی(ره) گفت: فکر رسیدگی به خانواده شهدا از همان زمان پیروزی انقلاب در ذهن بنیانگذار انقلاب وجود داشته و پس از انقلاب امام(ره) رسماً طی یک نامه ۱۰ ماده‌ای دستور تأسیس این نهاد مقدس را دادند.

وی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را از پربرکت‌ترین کارها و بنیاد شهید را از مقدس‌ترین بنیادهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: شهادت بالاترین نقطه کمال و ارزش است.

نماینده ولی فقیه زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را زنده نگهداشتن همه خوبی‌ها و ارزش‌های جامعه دانست و گفت: دشمنان انقلاب نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران حساس بوده و سعی در کم‌رنگ کردن و از میان بردن این ارزش‌ها هستند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: مزار شهدا زیارتگاه است و طرح ساماندهی گلزار شهدا باید با همت مسئولان تکمیل شود.

میرعمادی هم‌چنین با اشاره به ۲۴ اسفندماه سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: منافقین اعلام کرده بودند که نماز جمعه را بمب‌گذاری می‌کنند اما در آن روز مردم بیش از هر جمعه دیگر به نماز آمدند و رهبر فرزانه انقلاب نیز با صلابت خطبه‌ها را خواندند.

وی افزود: این حادثه نشانه آن است که نماز جمعه مورد هدف دشمنان است و آن‌ها می‌خواهند نماز جمعه باشکوه برگزار نشود.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: نباید در رابطه با شرکت در نماز جمعه سهل‌انگاری کنیم و همه باید حاضر شویم.

وی هم‌چنین با اشاره به 26 اسفند سالروز رحلت یادگار امام خمینی(ره) گفت: سید احمد خمینی به‌عنوان استوانه و امین نظام و یار و یاور امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و در تمام طول زندگی پربرکت خود هیچ‌گاه از مسیر ولایت و رهبری منحرف نشد.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: سید احمد خمینی اعتقاد، ایمان و ارادت خاصی به رهبری داشته و ولایت را سبب جاودانگی انقلاب می‌دانستند و ما نیز باید یاد و راه این عزیزان را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به برگزاری رزمایش موشکی اقتدار ولایت اشاره کرد و گفت: این رزمایش بار دیگر توان دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و غرب‌ها و رژیم صهیونیستی از این رزمایش به وحشت افتادند.

میرعمادی با بیان این‌که این رزمایش با قدرت تمام برگزار شد، تصریح کرد: موشک‌هایی که ایران در اختیار دارد در شرایط تحریم به دست آمده و نیروهای نظامی ایران اسلامی به خصوص سپاه در دوران تحریم پرچم قدرت موشکی را در منطقه به دست گرفت.

وی با بیان این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار در منطقه نقش‌آفرینی می‎کند، یادآور شد: پیام این رزمایش آن است که رژیم صهیونیستی بداند اگر اقدام به کار احمقانه‌ای کند با حملات موشکی توانمند ایران نابود و محو می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: