کد خبر: ۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 09 March 2016
هرچند مجلس جدید کار خود را بطور رسمی از خرداد 95 آغاز می کند، اما به نظر می رسد مسئولیت سنگین نمایندگان از هم اکنون آغاز شده است. دراین مسئولیتی که بدون شناخت نیازها وخواست های مردم ونظام انجام موفقیت آمیز آن غیرممکن خواهد بود.
 روزنامه کیهان روزچهارشنبه تیتر نخست خود را به خبری با عنوان« گزارش خبری تحلیلی کیهان/ فقر وشکاف طبقاتی، سوغات پیشرفت صوری » اختصاص داد.

 کیهان دربخشی ازاین خبر آورده است: چند روزی است که انتخابات تمام شده، هیاهو و فضای پر سر وصدای آن روزها، جای خود را به آرامش معمول جامعه داده است و مردم منتظر عینیت یافتن وکلای جدیدشان درخانه ملت هستند. هرچند مجلس جدید کار خود را بطور رسمی از خرداد 95 آغاز می کند، اما به نظر می رسد مسئولیت سنگین نمایندگان از هم اکنون آغاز شده است. دراین مسئولیتی که بدون شناخت نیازها وخواست های مردم ونظام انجام موفقیت آمیز آن غیرممکن خواهد بود.

کیهان عکس نخست خود را به تصویری از یک نمایشگاه خودرو لوکس و تصویری از کارگران بی کار را که فقر و غنا را نشان می دهد اختصاص داد.
یادداشت روز کیهان به قلم حسین شمسیان با موضوع « حکایت همچنان باقی است!» را مورد بررسی قرار می دهد.

در بخشی از این یادداشت می خوانیم: اکنون، نتیجه مذاکرات پیشین چه شده که آرزوی مذاکرات جدید را دارید!؟ آیا به جز آنچه در مذاکرات هسته ای از کف ملت ایران رفت، بازهم باید قرارداد یک طرفه دیگری امضا شود وامتیازات بالاتری بدهیم!؟ به طورخلاصه، به نظر می رسد رویکرد درحوزه داخلی، ایجاد چالش ها وهیجانات مصنوعی از یک سو و تزریق عطش بیشتر به جامعه با ایجاد امید به مذاکرات تازه با غرب از سوی دیگر است.

« ادعای سود روزانه 170 میلیون دلار فقط برای اجرای برجام بود؟!،47 دلار تخفیف ویژه دولت بر سر میانگین قیمت نفت!،کار افراطیون مدعی اصلاحات به دشمنی با تقویم اسلامی کشید،
وقتی تحریم ها سر جای خود باقی است با چه منطقی می گویند سوئیفت برقرار شده؟ و وعده اقتصادی 100 روزه در سال چهارم دولت عملی می شود؟!،» از اخبار ویژه این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: