کد خبر: ۶۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 08 March 2016
روزنامه شرق در شماره سه شنبه 18 اسفند نوشت: نخستین نشست خبری اصولگرایان بعد از ناکامی در تهران را می شود این طور تفسیر کرد که حالا زعامت از «حداد» به دست «باهنر» افتاده است. در این صورت «باهنر» کارهای زیادی دارد. نخستین کار چاره اندیشی برای موقعیتی به نام «وضعیت تهران» است.
 روزنامه شرق در شماره سه شنبه 18 اسفند نوشت: نخستین نشست خبری اصولگرایان بعد از ناکامی در تهران را می شود این طور تفسیر کرد که حالا زعامت از «حداد» به دست «باهنر» افتاده است. در این صورت «باهنر» کارهای زیادی دارد. نخستین کار چاره اندیشی برای موقعیتی به نام «وضعیت تهران» است.

این روزنامه با اشاره به عنوان ایران خدمتگزارانش را فراموش نخواهد کرد، به نقل از رئیس جمهوری در تشریح تیتر یک، آورد: «حسن روحانی»، رئیس جمهوری ایران، روز گذشته در ادامه سفرهای استانی خود، در اجتماع بزرگ مردم استان یزد در میدان امیر چخماق این شهر، گفت: ایران خدمتگزاران خود را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد، روح و امید جدیدی در کالبد کشور دمیده شده است. شما مردم یزد بعد از قم و تبریز، سومین ستون تحرک انقلاب اسلامی در فروردین ٥٧ بودید و من در فروردین ٥٧ در شهر یزد بودم و دلاوری های شما را از نزدیک دیدم، من قهرمانی های تیپ الغدیر شما را در عملیات های مختلف به ویژه در عملیات خیبر از نزدیک شاهد بودم.

مکنده های فساد مانع حیات بنگاه های تولیدی، از دیگر عنوان های روزنامه شرق است، در تشریح این میزگرد از قول حسین اکبری، عضو انجمن صنفی کارگران، می خوانیم: بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند به نیروی کار، دستمزد کارایی پرداخت کنند؛ اما دستگاه ها و نهادهای مداخله کننده بسیاری در کشور ما وجود دارد و سیاست ها و مؤلفه هایی، که اجازه نمی دهد ارزش افزوده ای که در بنگاه تولید می شود، براساس قاعده علمی و منطقی بین صاحبان نیروی کار و صاحبان سرمایه تقسیم شود و این همان فساد نهادینه شده در جامعه است. عوامل زیادی هستند که آنچه را داخل بنگاه تولیدی ایجاد می شود، مثل پمپ های مکنده برداشت می کنند و چیزی در بنگاه برای تقسیم بین نیروی کار و سرمایه باقی نمی ماند.

این روزنامه با انتخاب عنوان مقام معظم رهبری «حجت الاسلام رئیسی» را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند، می نویسد: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
روزنامه شرق با درج عنوان آیت الله واعظ طبسی یار همیشگی حضرت امام و مقام معظم رهبری، به نقل از آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، نوشت: مرحوم آیت الله طبسی از مجاهدان قبل از انقلاب و یار همیشگی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند و همواره بر حمایت از انقلاب و آرمان های آن تأکید داشتند و به آن عمل می کردند. آیت الله آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه خدمت رسانی و پذیرایی از زوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) سعادت بزرگی است که نصیب ایشان شده بود، ابراز امیدواری کرد روح بلند این شخصیت مجاهد انقلابی با ارواح طیبه شهدا و اولیای الهی همنشین و رحمت و مغفرت الهی شامل حال ایشان شود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «وزیر علوم دولت اصلاحات: انسان ها با حقوق برابر آفریده شده اند»، «منصوری آرانی: اگر هزینه دفاع از برجام رد صلاحیت است می پذیرم»، «علی شکوری راد خطاب به اصولگرایان: به جای برهم زدن میز بازی در رفتار گذشته خود تأمل کنید» و «مذاکره محرمانه ایران و آمریکا درباره سرنوشت عراق» پرداخت و در ستون سرمقاله عنوان «استراتژی نفتی ایران در پساتحریم» نوشته کریس کوک رئیس پیشین بورس لندن و کارشناس انرژی را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: