کد خبر: ۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 08 March 2016
طرح‌های ویژه نوروزی شرکت بیمه‌کوثر در راستای ارایه خدمات ویژه، ایجاد آرامش در میان آحاد جامعه و رفاه حال هموطنان اجرایی شد.
طرح‌های ویژه نوروزی شرکت بیمه‌کوثر در راستای ارایه خدمات ویژه، ایجاد آرامش در میان آحاد جامعه و رفاه حال هموطنان اجرایی شد.

 طرح‌های نوروزی شرکت بیمه کوثر در بیمه‌های باربری، مسئولیت، عمرو حوادث و آتش‌سوزی ارایه شده است.

موسی‌کاظمی، معاون فنی بیمه کوثر از ارایه تخفیف‌های مناسب در برخی از حوزه‌های بیمه‌ای خبرداد و افزود: میزان تخفیف در این بیمه‌ها 10 تا 20 درصد متفاوت است.

وی با بیان اینکه پوشش حوادث گروهی و انفرادی کوتاه‌مدت هر یک در قالب سه‌طرح ویژه نوروز 95 ارایه می‌شود، گفت: پوشش‌های حوادث انفرادی و گروهی بیمه‌های عمر و حوادث به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی، تورهای مسافرتی و کاروان‌های راهیان‌نور طراحی شده است.

معاون فنی شرکت اظهارکرد: بیمه‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان خدماتی و صنعتی و تجاری، کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی و حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان با 15درصد تخفیف صادر می‌شود.

‌کاظمی با اشاره به اینکه بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی واحدهای غیرصنعتی و مجتمع‌های مسکونی بیمه‌کوثر با بیش از 55 درصد تخفیف نسبت‌به نرخ‌های رایج صادر می‌شود، یادآورشد: قرارداد جامعی با شرایط خاص برای منازل مسکونی طراحی شده که به زودی عرضه خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: