کد خبر: ۶۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
زمانی که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد، میزان نقدینگی حدود 450 هزار میلیارد تومان بود و اکنون با گذشت حدود 2.5 سال و طبق گزارش بانک مرکزی به 950 هزار میلیارد تومان رسیده است.
 روزنامه جام جم در شماره دوشنبه 17 اسفند در تشریح تیتر یک، نوشت: زمانی که حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد، میزان نقدینگی حدود 450 هزار میلیارد تومان بود و اکنون با گذشت حدود 2.5 سال و طبق گزارش بانک مرکزی به 950 هزار میلیارد تومان رسیده است.

این روزنامه با انتشار عنوان روحانی: عراقچی جواب دهد، آورد: نشست خبری حسن روحانی رئیس جمهور در آخرین روزهای سال درحالی عصر دیروز با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد که بخشی از پرسش های خبرنگاران در این نشست به اجرای ناقص برجام از سوی کشورهای 1+5 اختصاص داشت.

رئیس جمهور با بیان این که آقای عراقچی (رئیس ستاد اجرای برجام در وزارت خارجه) مسئول اجرای برجام است، گفت: اگر اروپا و آمریکا بخوبی به تعهداتشان عمل نمی کنند، آقای عراقچی مسئول این کار است و جواب دهد! روحانی با بیان این که تحریم ها برداشته شده و این مساله اعلام شده است، ادامه داد: ممکن است اروپا و آمریکا خطا کنند که باید جلویشان بایستیم و تذکر بدهیم، اما واقعیت امر را مردم بخوبی لمس می کنند.

روزنامه جام جم با درج عنوان جلوی این دلقک را بگیرید، نوشت: «حایم سابان» میلیاردر آمریکایی ـ اسرائیلی و رئیس مرکز تحقیقات سابان وابسته به موسسه بروکینگز، که یکی از اصلی ترین حامیان حزب دموکرات در آمریکا به شمار می آید، بشدت از ترامپ انتقاد کرد و وی را یک «دلقک» خواند. وی گفت ترامپ «برای دنیا خطرناک است و از آنجا که اسرائیل هم جزئی از همین دنیاست، برای اسرائیل هم خطرناک است.»

«در حاشیه» در ترازوی نقد و بررسی، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: نظرسنجی اخیر درباره سریال ها و مجموعه های نمایشی تلویزیون در سال 94 اما نشان می دهد که کارهای آخر مهران مدیری، در حاشیه 1و2، به مانند آثار قبلی او در جذب مخاطب موفق نبوده اند و سریال هایی مانند کیمیا، پشت بام تهران و میکائیل توانسته اند در رقابت با آنها گوی سبقت را بربایند و جلوتر بایستند. این موضوع به خصوص برای سری دوم در حاشیه که پخش آن از اوایل دی ماه آغاز و تا اواخر بهمن ادامه داشت نمود بیشتری دارد.

روزنامه جام جم با انتخاب عنوان هشدار به هنجارشکنان چهارشنبه سوری، آورد: فرمانده نیروی انتظامی از توقیف خودروی هنجارشکنان در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش میزان، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم با همت همکارانم و مردم، روزهای پایانی سال را بخوبی رقم بزنیم و شاهد حوادث تلخ مربوط به چهارشنبه سوری نباشیم. به گفته اشتری، افراد متخلف نیز تا پایان تعطیلات نزد پلیس خواهند ماند؛ زیرا نباید کاری کنند که باعث سلب آسایش مردم شود. البته افرادی که تخلفی انجام می دهند طبق قانون، عملشان باید جرم تشخیص داده شود. پلیس مایل است چند روز باقیمانده سال به خوبی و خوشی و بدون حادثه سپری شود.

این روزنامه یادداشت های «قاطعیت دستگاه قضا در مبارزه با فساد» و «چالش رشد نقدینگی» را به ترتیب به قلم سیدحمیدرضا طباطبایی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و ساسان شاه ویسی کارشناس اقتصادی منتشر کرد.

روزنامه جام جم در ضمیمه چاردیواری عنوان «امان از بشور و بساب های شب عید» را برجسته کرد.

«جان بیماران بازیچه قصور پزشکی»، «اعدام حکم بابک زنجانی»، «توقف پرسپولیس پشت چراغ قرمز» و «سیدحسن نصرالله: از اعراب هیچ انتظاری نداریم» دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: