کد خبر: ۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
برجام یک مثل آفتاب تابان است، اما اگر کسی چشم خود را ببندد، فکر می کند شب است؛ چشم ها را باید باز کرد.
 روزنامه جوان در شماره دوشنبه 17 اسفند در تشریح تیتر یک، با اشاره به نشست خبری روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری، نوشت: برجام یک مثل آفتاب تابان است، اما اگر کسی چشم خود را ببندد، فکر می کند شب است؛ چشم ها را باید باز کرد.

این روزنامه با انتشار عنوان محکوم به اعدام، آورد: به گزارش «جوان»، در نود و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه که با حضور نمایندگان رسانه های داخلی برگزار شد، حجت الاسلام اژه ای، از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده فساد نفتی خبر داد و گفت؛ دادگاه متهمان را مفسد فی الارض تشخیص داد و به این ترتیب زنجانی و همدستانش به اعدام محکوم شدند.

روزنامه جوان با درج عنوان هرکس دستش رسیده تغییری در طبیعت داده است!، نوشت: آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه روز گذشته در مراسم افتتاح سومین همایش ملی حقوق محیط زیست با تصریح بر این نکته که بحث محیط زیست بسیار مهم است و میان رشته ای محسوب می شود، در خصوص مبحث جرم انگاری در محیط زیست خاطر نشان کرده که سیاست کلی دستگاه قضایی کشور جرم زدایی است اما این رویه در برخورد با تخلفات زیست محیطی متفاوت است و در آن ضرورت جرم انگاری احساس می شود، چرا که در کشور ما هر کسی هر جایی دستش رسیده یک تغییری در طبیعت ایجاد کرده است. 

آیت الله یزدی: به رأی مردم احترام می گذارم، دیگر عنوان این روزنامه است که در تشریح آن می خوانیم: رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار اخبار جهت دار و مغرضانه درباره آیت الله یزدی را فضا سازی رسانه ای برخی جریان های خاص سیاسی عنوان کرد و گفت: آیت الله یزدی اعلام کردند بنده به رأی مردم احترام می گذارم. حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی در گفت وگو با رسا،خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله یزدی تأکید کردند که بنده به رأی مردم احترام می گذارم و اگر کسی هم تحت هر عنوانی از جمله خیر خواهی دنبال این مسئله باشد، بنده نمی پذیرم.

روزنامه جوان با بررسی عنوان شورش در پایتخت داعش، آورد: همزمان با جدایی شمار زیادی از اعضای گروه تروریستی داعش در سوریه، درگیری های شدیدی میان ساکنان «رقه» با افراد مسلح داعش در این شهر شروع شده است. این تحولات با شروع عملیات آزادسازی موصل همزمان شده است. برخی منابع حاضر در رقه از وقوع درگیری های شدید بین افراد مسلح داعش با تعدادی از مردمان رقه خبر دادند که در پی این درگیری ها تعدادی از اعضای داعش به هلاکت رسیدند و این امر این گروه را واداشت تا ایست های بازرسی خود را در مناطق مختلف بیشتر کند. 

«دستگیری قبل از جنایت بزرگ» دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه جوان همچنین در ستون یادداشت عنوان های «از برجام 1 تا برجام2» به قلم عباس حاجی نجاری و «جای خالی شرق دور در دیپلماسی» به قلم سیدرحیم نعمتی را منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: