کد خبر: ۶۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
به هیچ وجه راضی نبوده و نیستم و هیچ فردی از طرف اینجانب در این خصوص نباید رایزنی کند و من نتیجه انتخابات خبرگان را که اعلام شده است، قبول دارم.
 روزنامه روزان در شماره دوشنبه 17 اسفند از قول رئیس مجلس خبرگان درباره رایزنی به منظور استعفای دو منتخب خبرگان تهران نوشت: به هیچ وجه راضی نبوده و نیستم و هیچ فردی از طرف اینجانب در این خصوص نباید رایزنی کند و من نتیجه انتخابات خبرگان را که اعلام شده است، قبول دارم.

این روزنامه تیتر نخست را به عنوان حکم اعدام برای متهمان نفتی اختصاص داد و آورد: بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی به اعدام محکوم شدند. محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است. دادگاه علاوه بر اعدام، متهمان را به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک چهارم پولشویی محکوم کرده است.

روزنامه روزان با اشاره به عنوان مردم میانه روی را انتخاب کردند، نوشت: حسن روحانی در نشست خبری با حضور رسانه های داخلی و خارجی گفت: مردم با حضورشان پایه های نظام را بیش از گذشته مستحکم کردند و دولت نیز همه توان خود را برای برگزاری یک انتخابات قانونمند، سالم و شکوهمند به کار گرفت. بسیار خوشحالم در میان همه جناح ها، احزاب و گروه ها عمدتا معتدلین انتخاب شدند و به این معناست که مردم ما میانه روی را انتخاب کرده اند یعنی مردم راهی را که در 92 انتخاب کردند می خواهند ادامه دهند. 

سایه ضدیت ریاض با تهران در جاکارتا، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: اجلاس وزرای خارجه کشورهای اسلامی که در جاکارتا برگزار شد تا به موضوع فلسطین و قدس شریف بپردازد از آن نشست هایی است که ممکن است حاشیه اش بر متن آن غلبه کند ! حاشیه ای به نام ضدیت رژیم آل سعود با جمهوری اسلامی که ابتدا در نشست کارشناسی آن در ریاض خود را نشان داد و این کشور در یک اقدام خلاف عرف بین المللی به هیات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران روادید ورود به این کشور را نداد و با موضع شدید ایران روبه رو شد. 

روزنامه روزان با انتشار عنوان امید ها برای قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شد، می نویسد: تیم پرسپولیس اینبار نیز در تهران و در حضور تماشاگران مشتاقش دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد تا شانس قهرمانی اش در این فصل به شدت کاهش پیدا کند. این بازی پر افت و خیز در نهایت با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا امیدها برای قهرمانی پرسپولیس کمرنگ شود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «آیت الله محسن غرویان: آیت الله هاشمی بهترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان»، «اروپایی ها به پوتین پیشنهاد معامله دادند»، «محمد نهاوندیان، در همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا: باید از دولت سالاری فاصله بگیریم»، ««علی خامه پرست»کارگردان فیلم«دربست»: فیلمی با بیان معضلات اجتماعی» و «انتقاد شدید وزیر بهداشت از کیفیت پایین خودروهای داخلی: بعد از 37 سال خودروی ملی ما این است؟» را منتشر کرد و در ستون یادداشت عنوان های «واکنش مجلس نسبت به سخنان قاضی پور» به قلم عابد فتاحی و «بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم!» نوشته امیرحسین امیرفیض را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: