کد خبر: ۶۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 04 March 2016
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت از تسویه بدهی بیمه‌ها با پزشکان خانواده استان‌های فارس و مازندران تا پایان دی‌ماه خبر داد.
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت از تسویه بدهی بیمه‌ها با پزشکان خانواده استان‌های فارس و مازندران تا پایان دی‌ماه خبر داد.

دکتر ناصر کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی بیمه‌ها به پزشکان خانواده در دو استان فارس و مازندران گفت: در این خصوص رایزنی شده است و 100 درصد بدهی بیمه‌ها تا پایان مهرماه و 80 درصد آن نیز تا پایان دی ماه تسویه حساب شده است. 20 درصد باقی مانده نیز بعد از ارزشیابی کار پرداخت می‌شود.

وی اساس کار پزشک خانواده را پرداخت هزینه به صورت سرانه‌ای عنوان کرد و ادامه داد: اگر جامعه را به جمعیت دو تا سه هزار نفری برای یک پزشک خانواده تقسیم کنیم و سرانه بهداشتی را نه فقط برای بیماری، بلکه برای سلامت مردم به پزشک بدهیم، در این صورت برای سلامت هزینه کرده‌ایم.

کلانتری تاکید کرد: اگر جامعه بیمار نشود به نفع همه ما است. پزشکان خانواده دو استان فارس و مازندران در حال حاضر به این صورت فعالیت می‌کنند و پزشک به تعداد افراد زیر مجموعه خود دستمزد خواهد داشت.

در ادامه، قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت از تکمیل شبکه بهداشت و درمان برای شهرهای با جمعیت زیر صد هزار نفر و فراهم کردن این خدمت برای تمام جمعیت شهری در سال 95 خبر داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: