کد خبر: ۶۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 01 March 2016
آغاز ساخت پنج مرکز بزرگ اهدای خون در تهران که حاصل یک کار تیمی است نشان می‌دهد که می‌توان با هماهنگی و همراهی با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط اقدامات درخور تحسینی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: آغاز ساخت پنج مرکز بزرگ اهدای خون در تهران که حاصل یک کار تیمی است نشان می‌دهد که می‌توان با هماهنگی و همراهی با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط اقدامات درخور تحسینی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داد.

علی اشرف افخمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح مرکز بزرگ اهدای خون در تهران سخن می‌گفت افزود: امید است احداث این مرکز که با مشارکت گروه بانک صنعت و معدن، شهرداری تهران و مجمع خیرین انتقال خون و با همراهی و همگامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، به صورت جدی از سوی سایر نهادها و موسسات دولتی پیگیری و اجرایی شود.

افخمی تاکید کرد: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی در کنار تامین مالی پروژه‌های ملی و زیربنایی کشور نگاه ویژه‌ای به مسئولیت اجتماعی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد چنین اقدامات درخور تحسینی باشیم.

ساخت پنج مرکز بزرگ اهدای خون در تهران براساس تفاهم‌نامه امضا شده بین گروه بانک صنعت و معدن متشکل از لیزینگ صنعت و معدن، شرکت صنایع شیمیایی ایران، گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن، لیزینگ آتیه الوند، کارگزاری بانک صنعت و معدن، شبکه صرافی بانک صنعت و معدن و سازمان انتقال خون ایران انجام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: