کد خبر: ۶۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 01 March 2016
نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان با حضور معاون امور مناطق در گرگان برگزار شد.
 نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان گلستان با حضور معاون امور مناطق در گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک – در این نشست با اشاره به دستاورد ها و اقدامات بزرگی که طی سالیان گذشته در بانک صورت گرفته، اظهار داشت: مجموعه مهر در مقایسه با برخی بانک ها که سال هاست با بسته کامل خدمات بانکی فعالیت می کنند از شاخص های مناسب تری برخوردار است.

معاون امور مناطق افزود: این موفقیت ها حاصل تلاش، روحیه بسیجی و انقلابی کارکنان و پایبندی آن ها به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب شده است.

مزدارانی بانک ها را  به عنوان واسطه در نظام اقتصادی عنوان کرد و گفت: بانک ها نقش مهمی در جذب منابع غیر قابل سرمایه گذاری توسط افراد ریسک گریز و ارائه آن به افراد ریسک پذیر دارند.
وی خاطر نشان کرد: بانک ها و موسسات مالی بنگاه های اقتصادی هستند که باید رابطه منطقی بین ورودی ها و تخصیص آن ایجاد کنند از اینرو نقش آن ها در فرآیند جذب، تخصیص و وصول بسیار تاثیر گذار است.

حاجی‎مزدارانی با تاکید بر حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت توسعه اقتصاد کشور تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید داخلی و طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی، توسعه بنگاه‎های اقتصادی و تقویت اقتصاد خانوارها به کار گرفته است.

گفتنی است، محمد سنچولی - رئیس اداره امور شعب استان گلستان – نیز در این نشست گزارشی از عملکرد استان ارائه کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: