کد خبر: ۶۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 29 February 2016
لی طیب نیا با بیان اینکه خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی، برنامه اصلی و دائمی دولت است، گفت؛ همه موارد نامه شهریور به رئیس جمهوری تصمیم گیری و اجرایی شد و امروز از بحران خارج شدیم.
روزنامه اطلاعات : علی طیب نیا با بیان اینکه خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی، برنامه اصلی و دائمی دولت است، گفت؛ همه موارد نامه شهریور به رئیس جمهوری تصمیم گیری و اجرایی شد و امروز از بحران خارج شدیم.

این روزنامه تیتر نخست خود را به عنوان آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، اختصاص داد و در این باره اسامی منتخبان پنجمین دوره انتخابات دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را در استان هایی که شمارش آراء آن به پایان رسیده و صورتجلسات قانونی تنظیم و ارائه شده است، منتشر کرد.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان تمایل اتحادیه اروپا به تعمیق روابط با ایران، نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این که اتحادیه اروپا تعامل دو جانبه با ایران را از سر گرفته است، گفت: قصد دارم به زودی به تهران سفر کنم. به گزارش ایسنا، فدریکا موگرینی، در گفتگو با خبرگزاری ترند، گفت که اتحادیه اروپا تمایل دارد همکاری هایش را با ایران افزایش دهد. موگرینی اعلام کرد: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در زمینه رژیم منع اشاعه تسلیحات هسته ای و امنیت منطقه ای بسیار اهمیت دارد و باید آن را یک نقطه عطف بالقوه قلمداد کرد.

این روزنامه با بررسی عنوان رونمایی از 8 عنصر نادر خاکی تازه کشف شده در ایران، آورد: 8 عنصر کمیاب معدنی که به تازگی در پهنه خاکی ایران کشف شده اند، دیروز در مراسم ویژه ای با حضور معاونان رئیس جمهوری رونمایی شدند. به گزارش خبرنگارما، دیروز نخستین شمش میش متال (Misch metal) که از 4 عنصر نادر خاکی شامل سریم، لانتانیوم، نئودینیوم و ایتریم با بیشترین عیارخلوص تشکیل شده است، در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران واقع در ساوجبلاغ استان البرز به نمایش گذاشته شد. دانش فنی استحصال این عناصر به همراه 4 عنصر کمیاب دیگر که در صنایع با فناوری بالا( های تک) کاربرد دارند، پس از 6 ماه تلاش محققان داخلی و با پشتیبانی سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از مواد معدنی استخراج شده در معادن منطقه ایران مرکزی به دست آمده است.

روزنامه اطلاعات با انتشار عنوان کمک بلاعوض برای جایگزین کردن موتورسیکلت های بنزینی با برقی، می نویسد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برای اجرای طرح جایگزینی موتور سیکلت های برقی در کلانشهر اصفهان، تسهیلات مالی بلاعوض پرداخت می کند.‏ سورنا ستاری در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با شهرداری اصفهان گفت: تسهیلاتی برای جایگزینی موتور سیکلت های برقی به مردم اصفهان پرداخت می شود که بخشی از آن از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت بلاعوض و بخشی نیز به صورت وام قرض الحسنه خواهد بود.‏

«بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از ستاد انتخابات کشور» و «هلاکت 160داعشی در حمله بزرگ نیروهای عراقی به شرق«رمادی»» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: