کد خبر: ۶۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 23 February 2016
نظرسنجی ها مشارکت بالای 60 درصد در کشور را خبر می دهند و همه چیز آماده خلق یک روز خوش و حماسه ای جدید است. در این میان که رسانه ها سعی در داغ تر کردن رقابت های انتخاباتی دارند، یک خبر از نظرها مغفول ماند.
روزنامه قدس: کاغذهای رنگارنگ نصب شده بر درودیوار و در دستان مردم نشان از نشاط اجتماعی و دمیده شدن طراوت در شهر و کشور است.

ینکه هنوز هم امیدواری وجود دارد و مردم، صندوق رأی را برای حل شدن مشکلات، اصلاح امور، ابقای برخی سیاست ها و... انتخاب کرده اند. 

نظرسنجی ها مشارکت بالای 60 درصد در کشور را خبر می دهند و همه چیز آماده خلق یک روز خوش و حماسه ای جدید است. در این میان که رسانه ها سعی در داغ تر کردن رقابت های انتخاباتی دارند، یک خبر از نظرها مغفول ماند. 

خبری که شاید اگر در زمانی دیگر مخابره می شد، حتماً در صدر رسانه ها قرار می گرفت. بازگشت پیکر 68 شهید دفاع مقدس به کشور آن هم از رود اروند یعنی همان جایی که مرز بودن یا نبودنش بهانه ای برای جنایتکار قرن و رئیس حکومت وقت بعثی عراق شد تا به کشورمان حمله کند و 8 سال جنگ و کشتار را تحمیل کند.

بازگشت پیکرهای مطهر شهدا اتفاق تازه ای نیست. چندی پیش بود که غواصان شهید، دست بسته به آغوش ملت بازگشتند اما این بار، تقارن این بازگشت و حال و هوای اسفند و دو انتخابات سرنوشت ساز، شاید خیلی پیام ها را منتقل کند.

شهدا رفتند تا انقلاب اسلامی بماند. ایران و خاک کشورمان، هدف صدام و صدامیان نبود. صدام و اربابانش به خاک طمع نداشتند بلکه ایدئولوژی و آنچه انقلاب اسلامی برایش تشکیل شده بود آن ها را آزارمی داد. 

وقتی قرار است احکام الهی در یک کشور مسلمان توسط فقها و عالمان دین، پیاده و اجرا شود، قطعاً راه نفوذ دشمنان بسته خواهد شد. قطعاً دیگر براساس آیه شریفه «ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلاً» منابع طبیعی و آب و خاک ایران از ملک و دارایی اجانب درمی آمد و به معنای واقعی کلمه ملی می شد. این امر به ذائقه دشمنان خوش نیامد و جنگ به راه افتاد تا انقلاب زمینگیر شود. شهدا رفتند تا مانع این نیات شوم شوند. موفق هم شدند. امروز هم رأی به نظام با حضور حداکثری پای صندوق رأی میسر می شود. پیام شهدا در این رجعت، حضور یکپارچه پای صندوق رأی است.

شهدا رفتند تا اجانب برای ما تصمیم نگیرند. تا ایران، مستعمره استکبار نباشد. تا شر انگلیس و آمریکا برای همیشه از کشور، کوتاه شود.
از روزی که نهضت خمینی کبیر شکل گرفت و انقلاب اسلامی پیروز شد تا امروز، استکبار لحظه ای کوتاه نیامده است و چشم بر آرزوهایش نبسته است. هر روز به یک بهانه، فرصت دخالت و نفوذ پیدا می کند و امروز هم حمایت از برخی چهره ها و نامزدها و نفی نامزدهای دیگر را در دستورکار قرار داده است. 

انگلیس و آمریکایی که آرزوی قهر مردم با صندوق های رأی را در سر داشت، امروز از بی اقبالی مردم ناامید شده و موج سواری را در پیش گرفته است. حمایت طیفی از کاندیداها و نفی طیفی دیگر. باید از شهدا درس گرفت که از عرض و طول دشمن نترسیدند و تمام قد در برابرش ایستادند. ملت ایران هم به فرموده رهبر معظم انقلاب، عکس خواسته دشمن عمل خواهد کرد.
*منبع: روزنامه قدس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: