کد خبر: ۶۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - 21 February 2016
یک شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، تور کره‌جنوبی را ویژه نوروز 1395 برگزار می‌کند.

یک شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، تور کره‌جنوبی را ویژه نوروز 1395 برگزار می‌کند.

 شرکت آیتو پکیجی شامل پنج شب اقامت در سئول و 3 شب اقامت در «ججو» را طراحی کرد، در این پکیج امکان انتخاب هتل 4 یا 5 ستاره وجود دارد.

خدمات تور نوروزی کره‌جنوبی شامل هشت شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بلیط ورودی گشت‌های تور، پرواز داخلی، چهار وعده ناهار و چهار وعده شام، بیمه، ویزا و تور لیدر فارسی‌زبان می‌شود.

مسافران در سئول از مکان‌ها و مناطق مختلف از جمله جزیره «نمی» و دهکده سنتی بازدید و خرید از محله «میوندوگ» را تجربه می‌کنند. در طول اقامت از شهر ججو نیز به تور یک‌روزه جزیر شامل پارک «دل هاروبنگ»، غار «مانجانگول» و دهانه آتشفشان «سانگسان» می‌روند و از صخره اژدها نیز بازدید می‌کنند.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در تور نوروزی کره‌جنوبی باید به منظور دریافت ویزا اصل پاسپورت با هفت ماه اعتبار، گواهی اشتغال به کار معتبر، پرینت سه ماه گردش آخر حساب به همراه موجودی بالای 20 میلیون تومان، ترجمه شناسنامه، دو قطعه عکس رنگی زمینه سفید سه در چهار و چک ضمانت بابت بازگشت مسافران را به شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی آیتو تحویل دهند.

مسافران می‌توانند روزهای یکم یا دوم فرودین (21 یا 22 مارچ) را برای آغاز سفر انتخاب کنند و تاریخ بازگشت هر دو پرواز یازدهم (سی و یکم) همین ماه در دو ساعت مختلف است.

به گزارش ایسنا، شرکت بین‌المللی آیتو وابسته به سازمان سیاحتی بنیاد از حدود 25 سال پیش در حوزه ارایه خدمات سفر و گردشگری در ابعاد ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: