کد خبر: ۶۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - 21 February 2016
رئیس ستاد انتخابات کردستان از بسته شدن مرزهای رسمی استان در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه خبر داد و گفت: ادارات گمرک و حمل ونقل پایانه‌ها به شرکت‌های وابسته خود اطلاع‌رسانی کنند تا مشکلی در این بخش بوجود نیاید.

رئیس ستاد انتخابات کردستان از بسته شدن مرزهای رسمی استان در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه خبر داد و گفت: ادارات گمرک و حمل ونقل پایانه‌ها به شرکت‌های وابسته خود اطلاع‌رسانی کنند تا مشکلی در این بخش بوجود نیاید.

 «علیرضا آشناگر» امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات و مدیریت بحران اظهار کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمات‌رسان دارای امکانات مناسبی هستند که طبق قانون امکانات آنها در اختیار ستاد برگزاری انتخابات و فرمانداران قرار گیرد.

وی آمادگی کامل راه و شهرسازی برای بازگشایی راه‌های دسترسی به شهرها و روستاهای استان در صورت بارش باران و برف و مسدود شدن راه‌ها را خواستار شد و افزود: هرچند بنا بر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، در روز برگزاری انتخابات نباید مشکل خاصی وجود داشته باشد اما باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: هواشناسی استان کردستان روز چهارشنبه و تا پیش از برگزاری انتخابات، بررسی‌های مجددی درباره وضعیت آب و هوای استان انجام دهد تا در صورت تغییر در تصمیمات بازنگری شود.

وی هم‌چنین از بسته شدن مرزهای رسمی استان در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه خبر داد و گفت: ادارات گمرک و حمل ونقل پایانه‌ها به شرکت‌های وابسته خود اطلاع‌رسانی کنند تا مشکلی در این بخش بوجود نیاید.

آشناگر به پوشش زنده برگزاری انتخابات توسط صدا و سیما در شهرستان‌های مریوان، بانه و سقز نیز اشاره کرد و گفت: لازم است شرکت مخابرات استان در جهت تأمین فیبرنوری مراکز مشخص شده در این شهرستان‌ها اقدام کند.

وی هم‌چنین به استقرار پلیس در راه‌ها و مسیرهای اصلی استان در جهت روان‌سازی ترافیک تأکید کرد و افزود: شهرداری‌های شهرها نیز آمادگی لازم را برای پاکسازی شهرها و مراکز اخذ رأی در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود دستگاه‌های خدمت‌رسان را به ایجاد پست‌های کشیک برای برطرف کردن مشکلات احتمالی و پرهیز از انجام هرگونه حفاری فراخواند و خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هرگونه کوتاهی از جانب دستگاه‌ها و سازمان‌ها پذیرفتنی نیست./ایسنا


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: