کد خبر: ۶۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 20 February 2016
نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز خواسته ما از همه مردم حضور در پای صندوق های رای است.
نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز خواسته ما از همه مردم حضور در پای صندوق های رای است.

 خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف عصر امروز (شنبه) در دومین گردهمایی ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در خانه والیبال، امید، آرامش و رونق اقتصادی را از جمله شعارهای اصلاح‌طلبان در انتخابات عنوان کرد و گفت: به‌عنوان یک اصلاح‌طلب کوچک، رمز پیروزی و موفقیت در شرایط فعلی کشور را آرامش می‌دانم، بنابراین همه به این شعار پایبند باشند.

عارف با بیان اینکه شما در ۲۰ خرداد ۹۲ در خانه والیبال شعار ائتلاف ائتلاف سر دادید، تصریح کرد: امروز خواسته ما از شما در هفتم اسفند ۹۴ حضور و حضور است.

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت خاطرنشان کرد: حضور شما در هفتم اسفند ۹۴ مقدمه به فرجام رسیدن برجام‌های دیگر است، بلکه مقدمه تشکیل مجلسی است که در راس امور باشد.

وی ادامه داد: باید مجلسی شکل بگیرد که اولویت آن معیشت، اقتصاد، معلمان، کارگران و کشاورزان باشند، بنابراین حضور شما در هفتم اسفند امسال مقدمه تشکیل مجلس امید است.

عارف ادامه داد: ما زمانی که شما شعار ائتلاف ائتلاف سر دادید را شنیدیم و در مسیر شما حرکت کردیم، حالا شما بیایید تا این گام را کامل کنید.

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با تأکید بر اینکه ما منافع ملی را بر منافع گروهی و جناحی ترجیح دادیم، گفت: ما در چارچوب نظام به رقابت با رقیب می‌پردازیم و تلاش می‌کنیم که اکثریت کرسی‌های مجلس را کسب کنیم.

عارف تأکید کرد: من افتخار می‌کنم که سرلیست ائتلافی هستم که ۱۶ ایثارگر در خود دارد و ۸ نفر از اعضای آن بانوان شایسته و برجسته کشورند.

وی تأکید کرد: در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت چهره‌های شاخص و برجسته به من افتخار دادند که من سخنگوی آنها باشم و آنها را نمایندگی کنم.

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با تأکید بر اینکه ما به آینده امید داریم، گفت: میزان بدهی امروز دولت تدبیر و امید معادل عملکرد ۲۰ سال بودجه کشور است. بنابراین باید مجلسی شکل بگیرد که از برنامه‌های دولت حمایت کند و ان‌شاءالله بتوانیم در سال‌های آینده گزارش خوبی در مورد حل مشکلات مردم معلمان، پرستاران و کشاورزان به مردم ارائه کنیم.

عارف با تأکید بر اینکه خط قرمز ما اطرافیانمان نیستند، گفت: ارزش‌های نظام و حقوق مردم خط قرمز ما است و این افتخار ماست که حتی یک مدیر ارشد به دلیل اختلاف و فساد مالی در دولت اصلاح‌طلب محکوم نشد.

معاون اول دولت اصلاحات بابیان اینکه ما حذف شدنی نیستیم، خاطرنشان کرد: حذف کردن، خیال خام کسانی است که نتیجه عملکرد آنها برای مردم مشخص است. ما هنوز دلسوزتر از اصلاح طلبان برای نظام، انقلاب و کشور نمی‌شناسیم.

عارف ادامه داد: ما اخلاق مدار هستیم و برای پیروزی به‌هیچ‌وجه به تخریب رقیب نمی‌پردازیم.

وی خطاب به جوانان گفت: امروز جوانان باید نشان دهند که ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در انتخابات حرف آخر را می‌زند، نشان دهید که به همه لیست ۳۰ نفر اصلاح‌طلبان بعلاوه ۱۶ نفر لیست خبرگان رأی می‌دهید.

سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت از شهروندان تهرانی خواست که روز جمعه هفته جاری که روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است به سفر نروند.

عارف در همین زمینه خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید تفکر اصلاحات پیروز شود و خدمتگزاران شما قوانین را بازنگری کنند، روز جمعه بر سر صندوق‌های رأی حاضر شوید، ما به هر ۳۰ نفر لیست نیاز داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: