کد خبر: ۶۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 19 February 2016
تصمیم شورای پول و اعتبار در کاهش دادن نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی آن هم در فاصله یک ماه به پایان سال، انتقادها درباره کاهش دستوری سود بانکی را تقویت کرده است.
روزنامه همشهری در شماره پنجشنبه 29 بهمن، نوشت: تصمیم شورای پول و اعتبار در کاهش دادن نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی آن هم در فاصله یک ماه به پایان سال، انتقادها درباره کاهش دستوری سود بانکی را تقویت کرده است.

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان مجلس مرعوب آمریکا، ملت را بدبخت می کند، آورد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، تاکید کردند: اگر مجلس به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی باشد، ریل گذاری آن در جهت این هدف ها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد. 

روزنامه همشهری با درج عنوان شادی کودکان کار در برج میلاد، نوشت: یک هزار کودک کار روز گذشته «حس خوب یک شادی» را در برج میلاد تجربه کردند. «برنامه حس خوب یک شادی» که با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون همراه بود، مورد توجه کودکانی قرار گرفت که مشغول کار در خیابان ها هستند. به گفته فرزاد هوشیار پارسیان، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این برنامه فعالیت های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری برای کودکان کار در نظر گرفته شده بود.

این روزنامه با انتخاب عنوان درگذشت تحلیل گر کهنه کار مصری، آورد: محمدحسنین هیکل روزنامه نگار و تحلیلگر کهنه کار مصری در 93 سالگی درگذشت. او که 17 سال سردبیر روزنامه الاهرام مصر بود سال ها در سمت مشاور جمال عبدالناصر رئیس جمهور دهه 1970 مصر هم حضور داشت. او در یکی از آخرین اظهاراتش درباره خاورمیانه گفته بود، جهان عرب بیش از آنکه نگران ایران باشد باید متوجه تهدید اسرائیل باشد. 

«اس 300 رسید»، «شروع تبلیغات در شهرها و روستاها»، «سیدحسن نصرالله: اسرائیل در پی تجزیه سوریه است»، «بنز فروشی در ایران تولید مشترک شاید بعداً»، «آغاز هفته 21 لیگ برتر» و «خودکشی نبود عکس سلفی بود» دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه همشهری است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: