کد خبر: ۶۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 16 February 2016
روزنامه آرمان در شماره سه شنبه 27 بهمن در تشریح تیتر یک، نوشت: دیروز هم لیست ائتلاف اصلاح طلبان و میانه روها اعلام نشد و گفته شد که امروز این لیست منتشر خواهد شد. دو جریان در نظر دارند لیست انتخاباتی را با کمترین اختلاف نظر و بیشترین توافق آماده کنند.
 روزنامه آرمان در شماره سه شنبه 27 بهمن در تشریح تیتر یک، نوشت: دیروز هم لیست ائتلاف اصلاح طلبان و میانه روها اعلام نشد و گفته شد که امروز این لیست منتشر خواهد شد. دو جریان در نظر دارند لیست انتخاباتی را با کمترین اختلاف نظر و بیشترین توافق آماده کنند.

این روزنامه با اشاره به عنوان سید حسن از غربت گفت؟!، آورد: «همراهان روزهای سختی امام و بیت امام را فراموش نکنیم.» این جمله در دل خود معانی زیادی دارد، غربت بیت امام در این جمله عیان تر از همیشه است. آیت ا... سیدحسن خمینی در آخرین پست اینستاگرامی خود، تصویری را از دوران حبس مرحوم حاج سیداحمد خمینی در زندان قزل قلعه منتشر کرد و نوشت: «همراهان روزهای سختی امام و بیت امام را فراموش نکنیم.»

موقوفه خواری پس از کوه خواری، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: روز گذشته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از وجود «موقوفه خواری» در کشور خبر داد. احمد شرفخانی بیان کرد: فردی مغازه موقوفه را تصرف کرده و به جای دادن اجاره واقعی 20 درصد از اجاره را پرداخت می کند. او اضافه کرد: در این مواقع افراد خاطی نه تنها حق خدا را پایمال کردند، بلکه حق مردم نیز تضییع شده است، چون به خواست واقف باید از درآمد حاصل از این محل وسایلی برای افراد بدون سرپرست تهیه یا در محل های دیگر هزینه شود. پدیده موقوفه خواری مانند زمین خواری یا دریا و کوه خواری به تصرف غیرقانونی زمین مربوط می شود، با این تفاوت که در اینجا فردی که زمین وقفی را تصرف می کند باید حتما به قول معروف دستی در کار داشته و خودش جزو کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور باشد.

این روزنامه با انتخاب عنوان ادعای ارائه لیست 70 نفره رحیمی!، می نویسد: نماینده مردم بیجار در مجلس نهم از اقدام خلاف قانون معاون اول دولت احمدی نژاد در راستای تهیه لیست انتخاباتی 70 نفره از داخل زندان خبر داد. ایلنا نوشت؛ سیدمحمد بیاتیان اظهار داشت: آقای رحیمی از داخل زندان یک لیست 70 نفره برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تهیه کرده است. وی با بیان این که نامزدهای نزدیک به جریان انحرافی در استان های غربی در این لیست قرار گرفته اند، تصریح کرد: معاون اول پیشین رئیس جمهور این 70 نامزد انتخاباتی را به لحاظ مالی حمایت می کند.

روزنامه آرمان با درج عنوان دو لیست با یک هدف، نوشت: لیست «یاران اعتدال» متشکل از کاندیدهای مجلس خبرگان رهبری با سرلیستی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی منتشر شد. تنها تفاوت در دو لیست «یاران اعتدال» و «خبرگان مردم » تنها در یک نام است. «محمد علی امین» در لیست یاران اعتدال حضور دارد و از سوی دیگر «شاه آبادی» در لیست خبرگان مردم است که این دو نام در لیست های دیگر نیست اما چه شد که یک لیست دیگر داده شد؟ مهم ترین دلیل را می توان در برانگیختن مردم به افزایش حضور دانست. دو لیست به نام های خبرگان مردم که آیت ا... هاشمی از آن حمایت کرده است و لیستی که سرلیستش دکترحسن روحانی است سبب ترغیب بیشتر مردم برای حضور در پای صندوق های رای خواهد شد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «فصل بازجویی مرتبطان بابک»، «آیت ا... هاشمی: جوانان، جامعه را در انتخابات راهنمایی می کنند»، «تعیین سقف برای ازدواج دختران» و «حسین عبده تبریزی: وام گیرندگان راستی آزمایی شوند» پرداخت.
روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «تشابه شعارهای انتخاباتی دو جناح» را به قلم صادق زیباکلام و در ستون سرمقاله عنوان «تهدید بی محتوای ترکیه و عربستان» نوشته فریدون مجلسی را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: