کد خبر: ۶۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 14 February 2016
مدیرعامل بانک شهر با تاکید برای ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی شهرداری‌ها و شهروندان، بانک شهر با ارائه خدمات بهتر در ششمین سالگرد تاسیس خود بتواند رضایتمندی بیشتر شهروندان را کسب کند.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید برای ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی شهرداری‌ها و شهروندان، بانک شهر با  ارائه خدمات بهتر در ششمین سالگرد تاسیس خود بتواند رضایتمندی بیشتر شهروندان را کسب کند.

 دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به شعار " نوآوری در خدمت" این بانک گفت: امروز، بانکی موفق است که نوآوری در خدمت داشته باشد و بانک شهر در راستای تحقق این مهم، بانکداری الکترونیک را به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار دارد و در جهت آن حرکت می‌کند.

پورزرندی با اشاره به راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: به همین منظور، این پیشخوان‌ها به صورت 24 ساعته برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان در تمامی ایام راه اندازی شده است.  

مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد: همچنین کارت شهروندی نیز با قابلیت ارائه پرداخت‌های بانکی و مدیریت سیستم پول خرد از سوی این بانک فعال شده است که هم اکنون سیستم پذیرندگی آن در حوزه حمل و نقل عمومی تا حدود زیادی راه اندازی شده و در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

پورزرندی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ششمین سالگرد تاسیس بانک، گفت: یکی از نقاط قوت ساختار بانک شهر، تعامل و ارتباط تنگاتنگ با شهرداری کلانشهرهاست و با توجه به گستردگی حوزه عملکرد شهرداری‌ها، این تعامل می‌تواند نقش مهمی در ارتقای عملکرد آنها و در نهایت رضایتمندی بیشتر مشتریان و شهروندان داشته باشد.

پورزرندی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و همراهی شهرداری‌ها و شهروندان، بانک شهر در ششمین سالگرد تاسیس خود، بتواند خدمات هرچه بهتری را ارائه دهد و شاهد عمران و آبادانی شهرها به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود باشد.  
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: