کد خبر: ۶۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 14 February 2016
شرکت ليزينگ اقتصادنوين جايزه دومين اجلاس مشترک توسعه کيفيت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازي را کسب کرد.
شرکت ليزينگ اقتصادنوين جايزه دومين اجلاس مشترک توسعه کيفيت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازي را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اجلاس مشترک توسعه کيفيت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازي در سال 94 با رويکرد ارتقاي نقش تعاون و بخش خصوصي، با مشارکت دست‌اندرکاران حوزه سياست‌گذاري، تضمين و اجراي صنعت حمل و نقل، راه و شهرسازي و بخش خصوصي و تعاوني‌هاي فعال در اين حوزه برگزار شد.

در اين اجلاس ضمن معرفي اهميت ارتقاي کيفيت خدمات اجتماعي، همراه با ارتقا کيفيت خدمات فني، به نقش و جايگاهي که بخش خصوصي و تعاوني‌‏ها با بهره‏‌گيري از سرمايه‌‏گذاري‌‏هاي خارجي، در اين موضوع مي‌‏توانند داشته باشند، پرداخته شد.

در پايان برگزاري اين مراسم شرکت‌هاي برگزيده، معرفي شدند که شرکت ليزينگ اقتصادنوين استاندارد و جايزه بين‏المللي (FCC-LEASING) انتخاب نخست مشتريان در خدمات ليزينگ از سوي اتحاديه اروپا، نشان زرين تضمين کيفيت و اعتبار در فروش و واگذاري خودرو و نشان ويژه موفقيت مديريتي و سازمان مبتني بر تلاش‏هاي مديريت را کسب کرد.

دومين اجلاس يک‌روزه مشترک توسعه کيفيت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازي با رويکرد ارتقاي نقش تعاون و بخش خصوصي به همت اتاق تعاون ايران و با حضور مسئولان وزارتخانه‌هاي تعاون، کار و رفاه اجتماعي و راه و شهرسازي در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: